התחלה ללא סוף

פרולוג 
הספר הזה נכתב מתוך חוויה אישית והבנה , שהחיים האלה טומנים הרבה מעבר לתפיסה רציונלית והגיונית. 
כל חיי עסקתי בשאלה מי אני, מדוע אני מתנהלת בצורה מסוימת ומגיבה באופן מסוים, לא הייתה תשובה אחת ברורה לשאלה הזאת נדרשו לכך 38 שנים , שבהם פניתי לתחום הרפואה השלימה והמיסטיקה, מה שאפשר לי להכיר סוגי טיפולים שונים אשר טיפלו בגוף הפיסי שלי וברובד הנשמה שלי , מכל הטיפולים שחוויתי שחזור גלגולים היה הטיפול שנתן לי את התשובות לשאלה מי אני, הייתי צריכה להבין את העבר הרחוק שלי על מנת לחבר את הפאזל העכשווי שנקרא אלינור נוס, הפאזל התחבר והתובנות נפלו ובתוכם ההקבלה בין החיים שעברתי לחיים הנוכחים היא מדויקת , ומתוך ההבנה של חוק הקארמה ותיקון , התאפשר לי מתוך בחירה ולקיחת אחריות על חיי לשנות את גורלי ולעשות בחירות מודעות יותר שישנו לא רק את מהלך חיי , אלא גם את הסובבים אותי , והדורות הבאים שיבואו אחריי.  
הסיפורים שבחרתי לשתף הן חוויות שחוויתי בגלגול הנוכחי שזורים גלגולים מהעבר שהובילו לדפוסים שחוזרים על עצמם ובכך אפשר  לי לעשות בחירה מחדש של המסלול שנקרא החיים שלי.  

פרק 2

מאז שאני זוכרת את עצמי , תמיד התחלתי דברים ולא סיימתי, בהתחלה כולי הייתי בהתלהבות בין אם זה עבודה, פרוייקט, מערכת יחסים, רעיון , כל התחלה לוותה בהתלהבות ובהמשך הכל נגדע  נקטע , לא היתה המשכיות לשום דבר שהתחלתי , כשהתחתנתי התחושה הזאת לא עזבה אותי הרצון לברוח מהנישואים הללו היה חזק ממני , 5שנים מתוך ה6 תכננתי כיצד לעזוב. 
כשהגעתי לשחזור גלגולים נושא העבודה היה מדוע אני לא מצליחה להתמיד , ולמה הרצון לעזוב את המסגרת המשפחתית. 
מה שעלה השחזור שהייתי גבר בסביבות גיל ה40 , איפשהו באנגליה, שוב נשואה לבעלי רק ששם הוא היה אישתי , היו לנו 2 ילדים , חיינו בסדר ממוצע אבל רצינו יותר ולשם כך חברתי לאנשים מפוקפקים על מנת לעבוד איתם ובכך לנסות להשיג עוד כסף ופרנסה על מנת שמשפחת תקבל את כל מה שהיא רוצה.  
קבעתי עם האנשים האלה הרציף בשעות הלילה המאוחרות, הגעתי לרציף הם היו שניים , אמנם הייתי גבר חסון אבל הם קפצו עליי ומבלי שהצלחתי לגונן על עצמי הם דקרו אותי בצד ימין , של הבטן,  ברגע שראיתי השחזור את הדקירה בצד ימין הרגשתי פיסית כאב חד מפלח לי את הבטן בצד ימין, ורק לאחר כמה דק הכאב נרגע והמשכנו בשחזור.  

מתתי כתוצאה מכך שלא הסתפקתי במועט וחברתי לאנשים מפוקפקים שרצחו אותי, כתוצאה מזה משפחתי נותרה לבד אשתי הילדים נותרו ללא בעל מפרנס, מה שהוביל אותם לחיות חיי עוני ולבסוף מוות . 
הדפוס שנוצר המחשבתי הוא שכל התחלה של משהו יוביל אותי למוות בסופו של דבר.  
הפחד , האכזבה, והכעס על עצמי , שהיה טמון בתת מודע שלי בכל התחלה שעשיתי הוביל אותי לכך שלא הצלחתי להתממש בגלגול הנוכחי , מה שיצר אצלו תסכול עמוק , וכל מי שסביבי גם כן חווה את האכזבה ממני כתוצאה מזה שלא הצלחתי למלא את תפקידיי בצורה הטובה ביותר.  

התיקון שעשינו על מנת לשנות את המחשבה של התת מודע הוא , שבחרתי במודע לא להגיע לפגישה עם האנשים המפוקפקים, ובכך המשכתי לחיות ולפרנס את משפחתי בכבוד , התבגרתי , ילדיי גדלו וניהיו להורים, נהייתי סבא ולבסוף מתתי בשיבה טובה.  
ברגע שבחרתי שוב במודע לשנות את הדפוס שנוצר, עשיתי אתחול מחדש , ובכך הפסקתי את שרשרת האכזבות מעצמי והצלחתי להיכנס לפרויקטים לטווח ארוך כבר לא ברחתי , לא פחדתי, התמודדתי ויותר מהכול לקחתי אחריות . 

נכתב על-ידי
אלינור
מטפלת גוף נפש
הדף נקרא 75 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי