אימון בוקר והמוסך שלי

ראיתי שאנשים אוהבים לכתוב פוסטים על אימון הבוקר שלהם ואמרתי גם אני יכול. הייתי הבוקר בחד״כ - החלטתי על שעה וכאדם שנאמן למילתו חתכתי אחרי 13 קטנות. די, כמה אפשר להזיע ובשביל מה? 30 דקות בחד״כ זה מספיק לי. 35 דקות כבר מעל הראש. אני דוחף את המשקולות עד שאין לי יותר כוח או עד שאני מתחיל להרהר על התקף. על התקף או על סנדוויץ׳. בנמל, איפה שאני עובד, יש סנדוויצ׳ים מאד טובים. חצי סנדוויץ׳ וקפה ולראות את הים. מה צריך בנאדם יותר מזה? פרנסה. כן, פרנסה זה חשוב. ולפעמים אני עוסק בזה. איך אני עוסק בזה? יש לי מוסך.

כן, כן - לא ידעתם את זה עלי? יש לי מוסך. מוסך מאד פעיל. פעיל בפייסבוק, במיילים, בטוויטר. אני קורא את כל העיתונים - מתחיל בהארץ וידיעות ואז מקור ראשון וישראל היום ולפעמים פולש לרוטר כי לא מספיק גמעתי. לפעמים אני מצליח לסגור את המוסך לכמה דקות ולעבוד ואז המוסך נפתח שוב.

מוסך בדעתו. מוסח בדעתו. קטנוניות לשונית זה אחד הדברים שאני יותר מעריך בבני-אדם. זה והיכולת להכין קפה טוב. אבל אם אין לך פולים טובים ומטחנה אז חבל להתאמץ. אבל תתאמצו, אולי יצא לכם קסם שלי לא יצא.

בשבת בערב ביקשתי מעורכי הדף טובה - להתנתק אך במעט. לסגור את המוסך המסיח ל24 שעות. יממה בלי שום רשת חברתית, בלי חדשות וגם לא לעשות שירות לקוחות לדף. התקנתי חוסם אתרים, הסרתי אפליקציות מהטלפון ה״חכם״ והעברתי אותו למוד שחור-לבן. 

מה אגיד לכם.ן, נרגעתי לעומק.


אנחנו עשרים יום לפני ההכרזה על הזוכה באתגר הכדור. עשרים יום בהם המערכת הפוליטית בדף הולכת לחוות טלטלות עזות.

השתתפו גם אתם. 180 מילה ותיוג ״אתגר הכדור״ ואתם בפנים.

אני רוצה לכתוב משהו

עוד יום במוסך
נכתב על-ידי
דור מהַדַּף
כל העדכונים של הדף וזה
הדף נקרא 79 פעמים
אהבתי חיבבתי
תגובה אחת
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי