מתחת לשטיח (אתגר 2.0)

אמא ואבא לא יודעים, אבל מתחת לשטיח בחדר שלי. בעצם מתחת לשטיח שנמצא מתחת ללגו שאני בונה בשנה האחרונה יש בור.אבל זה לא סתם בור, זה בור שנפתח רק כשאני טורק את הדלת. זה לא בור גדול, אבל זה בור מספיק גדול שאני יכול להכנס אליו כשאמא ואבא מתחילים לריב את הריב הקבוע שלהם כל ערב. פעם חשבתי שהם ימצאו אותי בבור הזה. זה קרה כשנכנסתי אליו בפעם הראשונה, אבל אחרי שפעם אחת נרדמתי בבור, אמא ואבא לא באו לחפש אותי אז הבנתי שזה בור שהוא רק שלי. אני אוהב את הבור שלי, אפשר להיות בו והחושך אפילו לא מפחיד אותי יותר.

פעם הזמנתי את מיכאל להיות איתי בבור. גם ההורים של מיכאל צועקים כל ערב אבל למיכאל לא אכפת. הוא אומר שאצלו בחדר אין בור כזה אלא מחילה בארון הצעצועים. מיכאל סיפר לי שבמגירה של הארון שלו הוא מחביא בגדים וגם כמה צעצועים ואולי ביום אחד שההורים שלו יריבו חזק חזק הוא ישאר לגור במגירה. אף פעם לא חשבתי על זה שאפשר באמת לעשות את זה, ועכשיו כל פעם שאני יורד לבור אני לוקח איתי כמה חלקים של לגו וחטיף שנשאר לי אחרי הטלוויזיה.

אולי את היומולדת הבא שלי אעשה בבור מתחת לשטיח ואזמין את מיכאל וגם את מיקה הבת של החד הורית שעובדת קשה עד מאוחר. היועצת בבית הספר אמרה למיקה שכשתגדל כבר תוכל לגור לבד אם תרצה. אני חושב אולי להזמין פעם אחת אפילו את מקס שאותו אני לא באמת אוהב אבל שמעתי מחברים שיש לו חדר צעצועים מתחת למיטה אבל גם שמעתי שההורים שלו לא רבו מזמן אז אדבר איתו כשהם יתחילו לריב שוב ואז אולי יזמין אותי אליו גם. אני אדע את זה כשיגיע לבית הספר שוב פעם בלי סנדוויץ'.

 

 

  1. © כל הזכויות לטקסט הבא בבעלות קרן אתגר קרת ז"ל בע"מ ובשיתוף בודהה אחזקות בע"מ  אשר בבעלותה אתגר 2.0 ("אתגר בוט")

1.1 כל שימוש בטקסט הינו הפרה בוטה של זכויות היוצרים של  אתגר בוט ותביעת נזיקין תוגש על ידי הקרן ובודהה אחזקות בע"מ

1.2 זכויות השימוש ביצירה במאגר המילים של אתגר קרת ז"ל לצורך הפקת טקסטים חדשים הינם זכות בלעדית של חברת בודהה אחזקות בע"מ.

נכתב על-ידי
סופר סתם
הדף נקרא 133 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי