שרב

העיר הותקפה בגל שרב כבד ואכזרי באמצע דצמבר. היה כל כך חם שאי אפשר היה לצאת מהמרחבים הממוזגים. הקניונים הבנקים ושאר בנייני הציבור התמלאו בהתנחלויות של אנשים שאין להם בית או חסרי מזגן. אז התחילה ההתקוממות נגד הממשלה ובמיוחד נגד שר מזג האוויר והדת  שהבטיח גדולות ונצורות אם יבחרו בו. הוא הקים את מערך "חוני" - כהני מעגל שתפקידם להקריב קרבנות, לשיר, לערוך טקסי גשם ולבצר עצמם במעגל עד שירד גשם. לשם כך הוא דרש תקציב והעלאת המסים כך שהשרב הזה ששיבש את החיים ממש לא היה מקובל עליהם. המזגנים לא הצליחו לעמוד בעומס ולקרר והחיים נהיו גיהנום. 

המחאה סחפה את כל שכבות החברה עד שהשר שנקרא יובי כינס מסיבת עתונאים והציג את הנבואה של חון צעיר מעט תמהוני שטען שאלוהים נגלה אליו ואמר שזוהי התכנית של אלוהים שרב שיחסל את כל אוכלוסית הארץ החוטאת. הם שאלו אותו בצעקות מה אלוהים רוצה. הרי הם מקריבים לו קרבנות ואנשים עומדים או יושבים במעגלים עד מותם. 

חון אמר שלא עוזר לאלוהים הקרבנות כי הוא שמע את ההרצאה של ירובסקי והוא טבעוני והוא רוצה שכולם יהיו טבעונים וישחררו את החיות ויביאו לו הרבה שוקולד חרובים. אז הוא יחזיר את המים. אז החלו ליצור את משמרות הטבעונות והקרניבורים נרדפו בכל מקום. 

האנושות ניצלה. 

נכתב על-ידי
תמרי
הדף נקרא 73 פעמים
אהבתי חיבבתי
תגובה אחת
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי