מיטאפ

אחחח..מה עושים היום? 

בחמש וחצי אחר הצהריים מיטאפ על "עשרת הדיברות לקידום המותג האישי שלך, זה שאף אחד לא יודע עליו" בדרום תל אביב עם שושנה שושני שהיא גורו בנושא. שמעתי שבתוכנית הבוקר היא הסבירה לאברי את עשרת הטעויות הסודיות שמנחים עושים בתוכניות בוקר. שושנה שושני שפיתחה את שיטת שׁוֹשׁ פּוּשׁ למיתוג פרסונאלי, תרצה מול קהל בלייב ועל ראשה מצלמה המצלמת את הקהל מוחא כפיים ומרוצה עד בלי די יחד איתה בסלפי פנורמי שפותח לא מזמן על ידי פייסבוק. שידור מחיאות הכפיים יועבר בפייסבוק לייב לכל מעריציה וגם תמונה באינסטה, פוסט בלינקדאין, ווידיאו קצרצר בטיק טוק. אני מתלבט אם ללכת לזה בגלל שפנורמי עושה לי בחילה בטח כשהחדר מלא באנשים שאני לא מכיר. אולי אחכה למיטאפ הבא שלה "מנהלי תפעול מלהגים - סודות התפעול שלא הכרתם" ..החלטה קשה אם לוותר הפעם.

עוד בעיה, בשש ארבעים וחמש בצד השני של תל אביב, יש מיטאפ מטורף ע"י חברת "טיולי בוטיק במזרח-מזרח אירופה ב 50 יורו ומטה (לא כולל מזוודה)" ומאז שנפתח הקו ישיר לקוג'ד היפייפיה ב 5 יורו (לא כולל מזוודה) אני מתלבט. אולי אקפוץ לסלפי עם שושנה ומשם אמשיך לקוג'ד. מעניין כמה עולה מונית ספיישל בין המיטאפים.

אוףףף, עכשיו אני רואה שבשבע בערב מתחיל בנתניה מיטאפ עם סוסו מהסנדוויץ הטוניסאי. מיטאפ שדווקא יחלתי לו. "סירים מבית אמא" מסדרת המיטאפים האהובה עליי "אוריינטליזם בין גדרה לחדרה"  אשר במהלכו סוסו יציג קונספט חדשני של ארוחת מלכים נתנייתית הכוללת קופסת טונה, חריף אש ומעט לימון. אבל אם אלך לסוסו אחמיץ ב 9 וחצי את המיטאפ על "לשרוד את משבר גיל ה 40 כבר בגיל 30" מיטאפ שאמור להיות נהדר. בוא נראה מה כתוב פה בתיאור ".... את הפודקאסט מלווה גיל אלוני שהוא מולטי טאלנט , איש העולם החדש. גיל ,יזם אינטרנט, שף ופרוקטולוג (אבל לא בשבת). גיל יספר איך הקירבה לפרוטולוגיה גרמה לו להתחיל להאמין באלוהים ולהניח תפילין. כשאתה מסתכל פנימה אומר גיל..אתה מבין שאין לדברים סוף" .ואוו נשמע מרתק, קשה להחליט סוסו או גיל, בחירה קשה.

אולי אני פשוט אוותר על זה , אשאר בבית ...אבל אז יהיה לי כמו שאמרו במיטאפ האחרון, נו איך קוראים לזה, פומו..נזכרתי! שיט!!  אני מחמיץ את מיטאפ ההמשך על "פומו, התופעה שדור הy הציג לעולם ודור ה z גנז בקופסת הציפרלקס שמתחת למיטה"

רגע... דופקים לי פה בדלת.. אמרתי לילדים לא לעשות לי רעש כשאני מקליט וובינר זה הופך את העסק לחובבני!! עכשיו אני מתלבט עם להמשיך עם הוובינאר, או אולי לעבור לפודקסט. יש לי כמה רעיונות לפודקאסט עוד לא סגור על עצמי אם זה יהיה בנושא "טיפולי שיניים ברומניה הקסומה, המדריך בשותפות מנחם צ'ורבה"  או "נדלניסטים תל אביבים מספרים על איך להתאים דירת 3 חדרים ל 8 שותפים ולהרוויח בענק" או "לגור עם ההורים והילדים באותו הבית להפוך את הלימון ללימונדה" מה דעתכם? תכתבו בקומנטס...

נכתב על-ידי
סופר סתם
הדף נקרא 89 פעמים
אהבתי חיבבתי
2 תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי