ווין-ווין

להיות בגילי זה לא פשוט. זה מה שאתם הצעירים לא מבינים.

הברך, הירך, המהירות שבא אני חוטף צינון. לפני עשרים שנה כמו כלום הייתי מטפס על הגבעה במרכז הפארק בשורטס וסנדלים, היום אני עושה את זה רק באירועים מיוחדים ומאד לאט ובטרנינג מלא. רק כשאני רוצה להרשים את הסוהרת. למרות שאיתה זה נגמר לכל היותר בכוס בירה סמיכה מעבר לחלון המשוריין... זה לא מה שהיה פעם. הטרול הזה לא נהיה צעיר.

מהשירות הצבאי שלי נשארו המדליות והנעליים הגבוהות, נשארו סיפורי גבורה. אני יודע שאצלכם זה לא נקרא ככה אבל אנחנו באמת הקרבנו הרבה. כן, חבל שהגבורה שלנו זה השכול שלכם אבל אתם יודעים, אנחנו לא המצאנו את זה - זו אמא אדמה, ככה העולם נברא.

אתם מבינים, אנחנו חייבים את הריגוש הזה. זה חלק מהחיים שלנו - אם הייתם במקום שלי הייתם מבינים שבשר אדם יש לו כוח משכר. בשנים שביליתי בבית הכלא האמריקאי פגשתי זוג קניבלים. הם אמנם היו פסיכופטים, הם אכלו את החברים שלהם ובוא נגיד שאני והם לא נהיינו בסט פריינדז אבל הרגשתי שיש בהם משהו משלנו. הבנתי את הראש שלהם, זה משהו בטעם, בלשון ממש, בחושים. אתם מבינים? אבל היי, אני לא מצדיק אותם. אם היה לי זוג סוסים והסוס הראשון היה מחליט להרוג ולאכול את הסוס השני -הייתי נפטר ממנו. זה רק עניין של דרך הטבע. כל אחד צריך לעשות את התפקיד שלו. טרולים אוכלים בני-אדם, אתם יכולים לכעוס ולרצות לנקום - זה בסדר, זה טבעי, אבל זה גם התפקיד שלנו להמשיך ולעשות את זה.

תראו אותי, אני לא אכלתי בשר אדם כבר כמה זמן? אני חושב שחמש עשרה שנה לפחות ורואים את זה עלי. אם אתה לא מקבל את זה, אמא אדמה מוותרת עלייך. סבא שלי, עליו השלום, חי חצי מילניום והלך בלי מקל ושיחק ברידג׳ ממש עד יומו האחרון. הוא מת בשנתו ובשיבה טובה וברור שאני לא אגיע לגיל של סבא, לא בקצב הזה לפחות.

***

לא באתי לכאן כדי להילחם על הזכויות של הטרולים בעולם. זה נושא חשוב ואני לא אהיה זה שיפתור אותו, אבל אם אפשר, ואני יודע שזה הרבה לבקש ואני מעריך את זה שאתם מקשיבים לי בסבלנות, אני אשמח לקצבה מסוימת של בשר טרי.

לפני שאתם מגיבים או מסלקים אותי, אני רוצה לומר שכל מה ששמעתם על בתולות, על זה שטרולים אוכלים רק בשר של בתולות הוא לא נכון, זה ממש נונסנס. זה נכון שיש הרבה טרולים שהעדיפו בתולות אבל זה באמת רק בגלל האגדה הזו שגם אצלנו רווחת. אין שום הבדל בטעם, תאמינו לי. רוב ההבדל הוא בגיל של האיש או האישה ובכמה פעילות גופנית הוא או היא עשו לפני-כן, אולי גם קצת לתזונה שלהם אבל זהו וחוץ מזה אני מבטיח לכם שהבררנות היא כרגע ממני והלאה.

מה שאני אציע לכם עכשיו אולי יבלבל אתכם קצת אבל זה רק בגלל שזו הצעה הגיונית ופרגמטית. זו הצעה טובה שתהיה טובה לכולנו. אתם מבינים, לא הייתי בא אליכם בבקשות בלי לדעת שאני צריך לתת משהו בתמורה.

ובכן, מי כבר יודע עלי? כולם חושבים שאני כבר זכרונו לברכה. עשרים שנה אני יושב בכלא המבודד והנחמד הזה וקורא ספרים. אני בטוח שאף אחד כבר לא נושא ונותן על להחזיר אותי ובואו נכיר במציאות - אין לי עוד הרבה זמן, עוד עשרים שנה בלחץ בקצב הזה.

לפני שהגעתי לכאן כשהייתי בבתי-כלא עם בני-אדם, פגשתי כל מני טיפוסים. כמובן שאף אחד לא התעסק איתי חוץ מהברנש ההוא... אתם יודעים. אבל בואו נאמר שבכל בתי-הכלא שלכם יש את השני אחוז האלו שאין שום דרך לשקם אותם. הם יצאו החוצה יום אחד וימשיכו לעשות צרות לכולם וגם בכלא הם פשוט כאב ראש. זה הטבע שלהם, את חלק מישהו דפק חזק מתישהו וחלק נולדו ככה וזהו.

אתם מבינים לאן אני חותר? אתם יכולים לעשות פה היסטוריה קטנה ושוב אני לא מבקש לשנות את המצב בעולם, לא אתם ולא אני נשנה את העולם, אמרו את זה קודם לפני אבל אולי נוכל לעשות שינוי קטן ואולי מישהו פה יקבל קידום כי הניסוי הראשוני נערך פה.

אז לגבי השני אחוז, את חלקם אתם כבר מוציאים להורג, נכון? השאר הורגים אחד את השני בסוף... אני אעשה לכם את זה יותר פשוט - אתם לא צריכים אפילו לספר לאף אחד על התוכנית שלנו. אתם יכולים להביא לפה את האסיר הכי מחורבן שלכם, או השני הכי מחורבן - עדיף, כדי שלא יחשדו, כדי שזה ישאר מתחת לרדאר ופשוט תנו לי לבלות איתו כמה זמן. יש לי כבר את הכל מתוכנן בראש. אני יודע איך להוציא את זה לפועל, אני רק צריך שיתוף פעולה.

עכשיו תראו, אני רוצה להראות לכם משהו. קנאק, קנאק, בום! אתם רואים... גם בגילי קל לי מאד לשבור את האזיקים האלו. הפתעתי אתכם? אני יודע. כן, יש לי עוד כמה קלפים בשרוול אבל אני מראה לכם את כל זה רק כדי שתדעו שאני משתף פעולה אתכם מרצון. הספרייה, הנוף, הפארק היפה שסידרתם לי - זה אמנם בית-כלא אבל באמת הכי טוב שאפשר לבקש ומה כבר יש לי בחוץ? לחזור להצטרף לאחים שלי למלחמות שלהם? בגילי? אני כבר עייף וקצת יותר חכם ואני מעדיף לראות את השקיעה כל ערב ולכתוב מאשר לצאת שוב לעוד קרב... ושוב תתפסו אותי ואז אקבל כבר כלא מסריח כמו פעם במקום הוילה הזו. אתם מבינים, אני את הטירונות שלי כבר עשיתי. מה שהייתי צריך להוכיח לעולם ולעצמי הוכחתי, והוצאתי את זה מהסיסטם. כל מה שאני מבקש מכם זה עוד גרם של התחשבות ואני בתמורה אעזור לכם לצמצם את המרכיב הכי בעייתי באוכלוסיה.

אני גם מבטיח לכם שכמו ששברתי את השרשרת הזו אני מסוגל לגרום למוות להיות מפתיע ומהיר. אני אמנם טרול רעב אבל גם טרול הומני.


נכתב על-ידי
דור כלב
כותב כל יום. משתדל שלא את אותו הדבר.
הדף נקרא 134 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי