מחפשים את מה שמה

עבר כל כך הרבה זמן מאז שהיא הלכה לאיבוד, שאני כבר לא זוכר איך קראו לה...  גם בקושי זוכר איך היא נראית...

כשהיא נעלמה, כולם לקחו את זה קשה, לאף אחד זה לא בא בתזמון טוב. כמובן שלקרובים אליה זה היה קשה יותר.

את סיוון זה תפס מעט אחרי הלידה. היא כל כך ציפתה לזה, כל כך רצתה בזה, האמינה שזה יקרב ביניהן, וכאילו שזה לא מספיק קשה לגדל ולטפל בתינוק -  דווקא אז היא נעלמה לה. כאילו שזה מה שהיה חסר לה עכשיו על הראש. ממש גובל בחוסר התחשבות.

אלעד בדיוק קיבל קידום גדול בעבודה, ולא סתם קידום - תפקיד שהוא חשק בו שנים. באופן טבעי עם הקידום בא גם העומס, אבל עדיין הוא חשב שהיא תוכל להבין, להכיל, ובעיקר לשמוח בשמחתו.

אבל היא הלכה לאיבוד. נו, ההיא, מה שמה? איך קראו לה??  

איפה לא חיפשו אותה? כמובן שקודם כל בבית - פתחו את כל החדרים והארונות, קראו בשמה (נו, מה שמה? בסוף אזכר...), חשבו שאולי היא סתם מתחבאת. המשיכו אל הפרדס שליד הבית, בדקו אצל החברים הקרובים, סרקו את חוף הים שמאוד אהבה לשהות בו, וגם בים עצמו מחשש שטבעה.

ת׳אמת שבהתחלה כשהיא נעלמה זה ממש הרגיש כמו מאמץ לאומי, יש שיאמרו עולמי. כולם עזרו בחיפושים. כולם התגייסו כדי למצוא אותה. זה ידוע הרי שאנחנו בני האדם מאוד טובים בלהתאגד מאחורי טרגדיות. 

המאמץ הכולל הוביל לחיפוש נרחב ויסודי, הייתי אומר אפילו חסר תקדים. החיפוש הפך חובק עולם והגיע למקומות שונים ומשונים - ראשי הרים מושלגים, יערות וג׳ונגלים, מנזרים מבודדים, רייבים מטורפים, ופאבים נידחים.

נאדה.

פה ושם היו שטענו שמצאו אותה, אך בסופו של דבר התקווה תמיד נגמרה באכזבה. הסתבר שמדובר בנוכלים שמחפשים אחרי בצע כסף ופרסום, או סתם בטעות בזיהוי. אמנם אני לא זוכר מה שמה, או איך נראתה, אבל אומרים שהיה לה מראה דיי גנרי...

חובבי הקונספירציות טענו שנחטפה, כשבינהם, כמובן, חלק שטען שהממשלה מאחורי זה. אבל רוב האנשים נחלקו בין אלה שהאמינו שברחה, ואלה שחשבו שפשוט טעתה והלכה לאיבוד. אך ככל שהזמן עבר ולא נמצא שום סימן ושום זכר, הקונצנזוס היה ש.... כנראה מתה.

ולמרות זאת, לא כולם איבדו תקווה, הרבה עדיין ממשיכים בחיפוש. כל אחד בדרכו.

עדיין מחפשים את מה שמה... רעות?

הדף נקרא 76 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי