אימוג'י

מאמי מתי אתה חוזר ? אני מתחילה להיות עייפה

>אני קצת מתעכב, את לא מבינה מה עבר עליי , חשבתי שאני נטרף

מה קרה מותק?

>יצאתי מפגישה מאיזה בית קפה בפלורנטין, איך שאני יוצא ראיתי אותה, נשבע לך ,פתאום היא עברה מולי על המדרכה, העיפה בי מבט, לא אמרה כלום והמשיכה ללכת

אתה מתכוון ל *היא* ?! אתה בטוח ?

>כן , את מכירה את המבט החודר הזה שלה, זה שגורם למעיים שלך להתהפך כאילו היא יכולה עם העיניים הכחולות שלה לקרוא את המחשבות שלי גם כשאני לא חושב על כלום. לא נראה לי שאני יכול להתבלבל בקשר אליה.

זוכרת את זה אצלה, אני לא בטוחה שאחרי האשפוז היא עדיין כזו בכל זאת , אחרי מה שהוציאו לה

>אני עדיין רועד, מסתובב בפלורנטין מאז ולא מוצא את עצמי. לא מאמין שזה קרה ככה, היה גשם בחוץ ורצתי מהסופר פארם לכיוון האוטו ואז היא עברה לידי

זה לא היה כשיצאת מהפגישה שהייתה לך?

>כן...מהפגישה, את רואה כמה שאני מבולבל... נו למה את מלחיצה? אני צריך קצת זמן להסתובב ולחשוב..קצת זמן עם עצמי..לחשוב על מה שקרה.

>בא לי עליך נורא כל היום פינטזתי עליך איך אתה מגיע. אני מחכה לך במיטה, אולי פשוט תבוא ?  אל תחזור למשרד ותגיע מהר,אני פה.

>תקשיבי, זה ערבב אותי כל העניין הזה הכל חזר לי בפלשבק מטורף. אדם שאתה מחובר אליו ככה במשך שנים, איך היא התהפכה יום אחד. פתחה את הדלת ונעלמה, אני מרגיש שאני צריך קצת זמן לעצמי להתאוורר.

נו אבל אתה יודע מה קרה אחר כך

>כן כן מה ששמעתי האשפוז והכל, אבל עד עכשיו התייחסתי לזה כמו שמועה רחוקה, מאז שהיא נעלמה לא חשבתי על זה , כל מה שנשאר לי ממנה זה המבט. זה היה אותו מבט מאז. אני מרגיש נורא לבד.

למה לבד מאמי, אתה יודע שאני אתך

>לא יודע זו מן הרגשה כזו..

אני איתך מאמי, עוד חודש החתונה שלנו וכל הסיפור הזה יהיה מאחורינו

>כן ...החתונה.. ואיי אני רואה שנגמרת לי הבטריה..אני חייב לסיים כדי שאוכל לקבל שיחות מהעבודה. אולי אחר-כך אצא עם חברים עד מאוחר כדי להרגע.

אתה רוצה שאבוא אתכם? נשמע שמח איפה שאתה נמצא...

>לא..סתם אני עובר פה ליד איזה מקום..בא לי קצת לאוורר את הראש עם החבורה, את יודעת איך זה

איפה תהיו?

>נסתובב, לא יודע. ואיי...אני לא מאמין נגמרת לי הבטריה, אני חייב לסיים.

מאמי אתה יודע שאתה הבנאדם הכי חשוב לי בעולם. לא ידעתי שאפשר לאהוב מישהו ככה כמו שאני אוהבת אותך. אתה גם אוהב אותי הכי בעולם. נכון מאמי? נכון?

>..

נכתב על-ידי
סופר סתם
הדף נקרא 307 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי