להתרגש בקטע אחר

אפל אלופים בלרגש אותנו - כל השקה היא מופע וכל פעם העולם עוצר את נשימתו. מישהו זוכר שג׳ובס החזיר ציוד כבר לפני עשור? עשור מטורף ועדיין הוא היה נוכח בו לכל אורכו ורוחבו, ג׳ובס הי״ד.

מצויינות, שאיפה אובססיבית לשלמות - יש שם כמה ערכים שמטריפים לנו את הדעת וגורמים לנו לנהור לאפלסטורז. כן, כן - גם אם כמוני יש לכם אנדרואיד, אי-אפשר להתעלם מהכת המתוקה הזו של בעלי התפוח. יש להם שם משהו, חייבים להודות.

השבועות האחרונים שבין סילבסטר וולנטיינז הוקדשו למחקר ופיתוח רבים - עיצוב האתר נוקה ונוקה ונוקה (ונמשיך לנקות) והתחלנו לעבוד על משהו חדש ומרגש ומופלא ומטורף. האמת, אנחנו עובדים במקביל על כמה דברים מטורפים, אבל חלקם מטורפים יותר.

בינתיים, בזמן שאתם מעריצים את הלוגו שהוגדל והמלל שצומצם יוכלו, אלה מביניכם שכותבים בדף, להתענג על הנעץ החדש בעמוד הכותב. כל כותב יכול לנעוץ למעלה בדף הכותב שלו, שני סיפורים שאותם הוא רוצה להבליט ובכך להתגבר על כוחה האיום של הכרונולוגיה (שתמיד מקפיצה את הסיפור האחרון לראשית העמוד).

זהו שלב ראשון וצנוע במהלך חוצה קוסמוסים שאנחנו עושים למען הכותבים של הדף. אנא התרגשו אך באופן מתון כי ההמשך ירעיד את אמות הסיפים.

היו שלום ותודה על הנעצים,
דור

אמות הספים בבית הכנסת העתיק במירון [איתן פ. ויקיפדיה]
נכתב על-ידי
דור מהַדַּף
כל העדכונים של הדף וזה
הדף נקרא 127 פעמים
אהבתי חיבבתי
9 תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי