40 שנה במדבר

40 שנה במדבר

פרק 5

תקשור עם נשמות 

תקשור זאת הדרך של העולמות העליונים , ישויות, נשמות, מלאכים להעביר לנו מסרים. 
ישנם כמה סוגים של תקשורים,  ויזואלי , שמיעתו, מוחשי, סנסורי- באמצעות מגע. 
ב2017 אחד הזמרים ,מהמוצלחים והטובים מתחום מוסיקת הרוק התאבד. כמובן שידעתי מי הוא , הכרתי את השירים שלו , אבל אף פעם לא הערצתי אותו , היה לו קול מאוד ייחודי 
ביום שהוא התאבד שמעתי על כך בחדשות, ובאותו רגע , נשבר לי הלב, הייתי בשוק מוחלט ויותר מזה הייתי בשוק למה אני מגיבה ככה , לקח לי כמה ימים להתאושש מהמוות שלו. ויותר מזה שזה התאבדות הוא היה אמן מצליח , בעל משפחה ילדים ולא היה נראה שיש איזשהיא סיבה שהוא יתאבד. 
לא הבנתי למה אני שבורה מזה, לא הקשבתי לשירים שלו אז למה זה השפיע עליי ככה. 
כעבור ארבעה  חודשים התחלתי לקבל תשובות , הוא בא לי בחלום , ובחלום אני נבחנת בארה''ב לתפקיד של מגישת חדשות מוסיקה , באמצע הראיון ראיתי אותו עובר בחוץ עם הפמליה שלו, ורציתי החוצה, הלכתי אחריו , הוא היה נראה שדוף , רזה כמו זומבי , וצעקתי לו זאת אני אלינור מישראל, הוא נכנס לבניין ונכנס למעלית , הצלחתי להכנס למעלית יחד איתו הוא הסתכל עליי במבט חלול וניסה לדבר איתי אבל לא שמעו אותו , המבט שלו אמר  הכל 
'' תעזרי לי''
יצאתי אחריו והוא יצא לרחוב ואז הוא התמוטט , אמבולנסים הגיעו ולקחו אותו. 
קמתי מהחלום בשוק, מזה שחלמתי עליו , ומהעוצמה של החלום . 
לאחר החלום אחד השירים שלו פשוט נתקע לי בראש , והתחלתי להקשיב לו שוב ושוב .
לא הבנתי מה המסר שלו, אבל הרגשתי שיש פה מסר, ופניתי לקולגות שלי בתחום התקשור בנסיון להבין את הדבר הזה אחת מהן הציעה שיעבור על המילים של השיר ובאקרעי ואעצור עם האצבע , השורה שעצרתי בה היתה 
'' תזחלי לתוך עולמי ותוציאי את המילים ממני ''...

התברר הוא ואני קשורים מגלגולים קודמים,  הוא פנה אלי לעזרה מכיוון שנשמות שמתאבדות אינן נמצאות באותו מקום כמו נשמה שמתה בצורה טבעית. התאבדות משמע שהאדם עוצר את מחזוריות הטבעית שניתנת עם תהליך החיים הגדילה והצמיחה של הנשמה, שלא עולה בקנה אחד עם תוכנית הבריאה עבור הנשמה . ובכך אותו אדם שמחליט להתאבד מסיר אחריות על חייו ויוצר נתק עם הבריאה.

המקום שבו נשמה שכזאת נמצאת היא במעין בועה שחוזרת על עצמה,  אותה נשמה תחווה את פלונטר שבה היא היתה שרויה שוב ושוב , המסר היה לשחרר אותו מהבועה.

קניתי נר נשמה וביקשתי שנשמתו תעבור לאור ושלא תשאר בחשיכה, התחננתי על נשמתו בכיתי והגעתי למעמקים של רגש כלפיו שלא הבנתי מאיפה זה מגיע, מזה החיבור אל האדם הזה שהיה במרחק של אלפי קילומטרים שאלמלא המוות שלו אין שום מצב שהייתי נחשפת לדבר הזה, נפעמתי מעוצמות הרגש. 
לאחר החלום הזה הוא בא שוב מספר פעמים והתחיל לכוון אותי במספר סיטואציות שחוויתי בחיי. ונתן לי אישור על כך שהוא כבר לא נמצא במקום ההוא שאין לא מוצא, הוא העביר לי מסרים במשך כמעט שנה מכוון אותי בכל מיני סיטואציות , וכשעשיתי צעד אחד משמעותי ובגדול אז הוא הפסיק להגיע , מתוך ידיעה שמכאן אני יכולה להמשיך הלאה וגם הוא.

נכתב על-ידי
אלינור
מטפלת גוף נפש
הדף נקרא 82 פעמים
אהבתי חיבבתי
תגובה אחת
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי