איפה הקצבה שלי?

מר ריבלין היקר,
עם כל הכבוד לפושע המכהן ושלל תיקיו המכהנים אף הם, רציתי להסב את תשומת לבך לנושא שאולי ייראה פעוט בעיניך וכן בעיני הרבה אזרחים אחרים, שכן רוב העם פשוט לא שת לבו ל"בעיה הזניחה הזו" וניצל את יום החופש בעיקר כדי להנות מזיוו של אור קניון, ממסעדות גורמה או גורמט, או מבילוי במגוון אתרי הנופש שארצנו הקטנטונת משופעת בהם, כי עדיין יש מקום לעוד קצת פסולת בטבע.

הנושא הנידון הוא גנבת התוספת לקצבת הנכות שהממשלה הנפשעת שלך חתומה על הסכם בו התחייבה לשלמה כבר לפני מספר חודשים אך מתחמקת מביצועו ומתעלמת ממחויבותה לציבור שאני, לצערי הרב, נמנית עליו. העיקר שיש כסף לתוספת במימון המפלגות למערכת בחירות שלישית או להעלאת שכר החכים... (שוב!!) 
אז לא, הממשלה הזאת אינה הממשלה  שלי, כי אני נכה. 

להזכירך אדון ריבלין - אני מנסה להתקיים מקצבה של כ-3,200₪ בחודש בזמן ששכר הדירה שלי ממשיך לעלות, בזמן שהפושע מבלפור ממשיך לשקר להמונים שכנראה באמת יכולים להרשות לעצמם לטוס לחו"ל מדי פעם, לרכוש רכב או בית, או טאבלט לילדים. אני לא טסה לשום מקום. אין לי לא רכב, לא בית ואפילו לא כרטיס אשראי, ולפעמים מר ריבלין, גם אין לי אוכל במקרר, תרופות להן אני נזקקת או כסף לנסיעות בתחבורה הציבורית המאד לא יעילה שלנו.

אז כן, רציתי להסב את תשומת לבך לכך שכל השקרים האלה נתפרים על גבי ועל גב שכמותי - השכבות המוחלשות. אלה שלא יכולים להאמין לשקר שהכלכלה משגשגת גם לו רצינו להאמין, כי אולי כך הוא, אך אם כן - היא כנראה משגשגת על גב העניים.

מר ריבלין יקר (אתה אכן יקר, אני הרי מממנת את המשכורת שלך מהקצבה שלי, האין זה כך?) - כמעסיקה שלך אני דורשת שתאפשר הקמת קואליציה רק לאדם שעומד מאחורי הסכמים עליהם הוא חותם ולא לכזה שעושק את נכיו וענייו כדי לשקר להמונים - בעיניהם אני שקופה - ומממן לעצמו מטוסים פרטיים בכסף שאני זקוקה לו כדי לגמור את החודש, כל חודש מחדש.

על החתום,
ללא כבוד רב
ליאור רשף 

Photo by Ibrahim Rifath on Unsplash
Photo by Ibrahim Rifath on Unsplash
נכתב על-ידי
ליאור רשף
כותבת, מגיהה ועורכת לשון.
הדף נקרא 89 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי