מטרייה משולשת פרק ב'

קודם פרק א'

במשחק הכדורסל השבועי איתן בקושי הצליח לנשום. כל הגוף כאב לו רק מלחשוב על השיחה שינהל עם מירון בסיום המשחק. הוא ניסה להתרכז במשחק ובכדור אבל המחשבות לא הניחו לו. הוא תמיד אוהב להרגיש את השרירים המותשים בסוף המשחק, היום בקושי הצליח לעמוד על הרגליים.


הם קבעו באיזה בר חשוך שמירון הכיר לא רחוק מהמגרש. הוא הלך אחריו כמו כבשה מובלת לטבח. אחרי הגינס השני, מירון התחיל לדבר: "אין היום כמעט זוג נשוי שחי כמו שאתם חיים. כדאי שתשמע את זה ממני ותתעורר. כן, רוב העמיתים המעונבים והמנומסים בעבודה שלך מנהלים מערכות יחסים מקבילות. עמוקות יותר או פחות. לכל החברות של תמרה יש פרופילים באתרי הכרויות ברשת. לכולן! תאמין לי" הוא לגם מהבירה הכהה וזרק מבט חטוף סביבו. "חלק נפגשים עם זוגות נוספים ביחד. בחלק מהמקרים כל בן זוג נפגש עם מישהו אחר לבד. אבל אחרי, תמיד חוזרים אחד לשני. הם מחליטים מראש אם מדברים על מה שקרה שם או ששותקים. עכשיו, אני בטוח שאתה קורא לכולם 'בוגדים סדרתיים' בראש הזקן הזה שלך" אמר מירון תוך שהוא סוקר את יושבות הבר סביבם. "אבל האמת היא שהם אנשי משפחה מהטובים ביותר שאתה מכיר. טיולי שבת, קמפינג סוכות, נציגי ועד הכיתה ויחד עם זאת הזוגיות שלהם מחזיקה מעמד והתמונות מהחופשה האחרונה שהם מפרסמים נראות כל כך משכנעות, רק כי לכל אחד מהם יש כמה סודות גלויים שנותנים להם את הטעם לחיים" אמר ושתק.


איתן לא הצליח להקשיב יותר. קטעים מסרטוני פורנו רצו לו מול העיניים, רק שעכשיו כיכבה בהם תמרה שלו. היא שכבה, עמדה וכרעה בכל תנוחה שהכיר. מצצו, ליקקו, הצליפו ועינגו אותה כל כך הרבה זוגות ידיים עד שהוא חש סחרחורת. הוא קם לשירותים לשטוף פנים. כשחזר, ישבו ליד מירון שתי נשים שהוא לא הכיר. החבורה צחקה מאיזו בדיחה שהוא לא שמע. הספיק לו מבט שואל אחד במירון ואיתן כבר הבין את התוכנית. איתן עוד לא הספיק להחליט בכלל מה הוא חושב או מרגיש בקשר לזה בזמן שהרגיש את היד של הבלונדינית שלידו מלטפת אותו.


האינסטינקט הבסיסי שלו היה להעיף אותה קיבינימט. שנייה לפני שזה קרה הוא הרגיש איך הדם שלו מתחיל לרתוח, 'היא לא מבזבזת זמן, הבלונדינית הזו', חשב לעצמו בזמן שכבר לא היה כל ספק שהגוף שלו בוגד בו בשעת האמת. הוא הישיר מבט למירון ובלי מילים סימן לו לקום. מירון נפרד מהנשים ושניהם יצאו החוצה.

"אתה בחיים לא תעשה לי את זה יותר!" איתן כמעט התפוצץ. "אני לא כמו כל הגברים האחרים מהסיפורים שלך, אני אוהב את תמרה! אני רוצה רק אותה ואני הולך להילחם על מה שאני רוצה".

הוא לא הסתובב לאחור, הדופק ברקותיו הלם והמכונית טסה לבדה בין הנתיבים והצמתים המרומזרים עד לרחוב שלהם. האור בחלונות המטבח דלק עדיין. בצעד מהיר ובטוח הוא נכנס וטרק את דלת הכניסה אחריו. הוא הבחין בכוס הקפה החצי מלאה על הדלפק, המצרכים לעוגה שתמרה הבטיחה לכבוד יום המשפחה בבית הספר מפוזרים על השיש. איתן אסף את תמרה אליו והפתיע אותה בנשיקה שהחלה בשקע צווארה וירדה למחשוף שמלתה הקלילה. ידיו ריחפו על ירכיה ומיד נזרקה השמלה על הכיסא לידם. הוא לא זכר כל כך הרבה תשוקה ביניהם כבר המון זמן. היה נראה לו באמצע שהוא מנסה לייצר את כל תמונות הפורנו ההן שרצו לו בראש בימים האחרונים בזמן אמת, רק שהפעם הוא היה השחקן הגברי היחיד. לבסוף, נשענה תמרה חסרת אוויר על שולחן האוכל. הוא איבד כבר את הספירה כמה פעמים היא נאנקה תחתיו ולחשה לו: "אני לא יכולה להחזיק יותר, חייבת לגמור" וכמה פעמים הוא פלט עצמו לתוכה. הוא היה חייב לראות את הפנים שלה, נשבע לעצמו שאם היא תחייך הכל יהיה בסדר.

ישר לפרק ג'

נכתב על-ידי
קטנה (מרב בן-שושן)
משתעשעת פה.
הדף נקרא 78 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי