צומת סימה - פותחת את הראש

 מושלם מידיי, חביב בצורה מוגזמת ,קל למצוא את פגמיו: שערות מבצבצות מחולצת הפלנל, אוכל בפה פתוח, מושך נזלת, למה את דפוקה כזאת ? שתי דקות וכבר פוסלת יא מגעילה !

שואל מה היא רוצה במסעדה,חנפן  עובד בהייטק,איכס, יש לו דירה,מרובע... מתעניין בה,מקשיב, משעמם, אין לו מה לתרום לשיחה מעצבן ממש, הלכה לשירותים במסעדה, התיישבה על האסלה והתקשרה לאחיותיה, הגדולה החכמה שאמרה שאולי אין בו מינוסים והיא סתם מחפשת ומנגד אחותה הקטנה התחילה לבכות כי התחיל אצלה משבר בנישואין וכמו תמיד סימה וענייניה נדחקו לצד לטובת העניינים של אחותה הקטנה והמסכנה שלא גדלה עם אימא, אז מה ? חשבה לעצמה סימה ולא אמרה. גם אני גדלתי בלי אם מאז שנאלצתי לנגב לה את התחת , אז מה ? לא מתבכיינת.

יש לך חלום שאל אחרי ששאל על ילדים ועבודה.

שאלה לא טובה, נקסט . אתה חופר. דפוק, חסר רגישות.

התעקש. אמרה שהוא מעצבן למרות שנראה פתאום רגיש ויפה בטירוף, לא מישהו לזיין אותו אלא מישהו שאולי, נראה לך ?  אמרה לעצמה, אולי תרשה לו בשנת צהריים שנ"צ לישון איתה כפיות עם איזה סרט עם ג'ניפר אניסטון , סרט מפגר של בנות, או מחובקים עם פרק של בית הנייר.

שתקו , נסעו לדירתה, ילדיה בסופש אצל חמותה , הסירה את בגדיו , השתוקקה לעשות איתו סקס ופקדה עליו להתלבש , שאל אם עשה משהו לא בסדר. למה הוא כזה כזה ....ממי ?!

אמרה שהוא מעצבן ,תעיפי אותו לפני שייכנס לך לראש. פקדה עליו ללכת .  לקח את מפתחות הרכב חברה ונסע . התקשרה לאחותה הגדולה, מה עשית סימה ? שאלה זו כשסימה בכתה. הרסתי , תמיד נהרס לי,העיקר שאחרים לא יהרסו לי . 

...לא רוצה להיות תלויה בגברים, לא רוצה לחיות מחסדיהם, לא רוצה לפחד אם אגמור את החודש.

 הורידו לה כוננויות.הבת יצאה לחל"ת מעבודתה במלצרות בגלל הקורונה, הבן הקצין ביקש עוד כסף להוצאות בשק"מ בגלל שהיה טבעוני ולא היה לו מה לאכול בחדר האוכל. חשבה אם לזרוק את הכלב לתנו לחיות לחיות בהיעדר אפשרות לעזור לילדיה, שוב נחנקת, שוב היא עוד רגע שוקעת ואיש לא יבוא לעזור, אם אני לי סימה לי ..וסימה דפוקה, רק לנגב תחת יכולה .

התקדמה בהכנסה מענייה לכמעט ענייה ושוב סתם  ענייה.

אבל למה ? למה אני צריכה לחשוב עליו כעל עוד הכנסה ?

לא יודעת, כדי שתוכלי להחליף את הרכב , שתוכלי לשלם על הלימודים של הילדים , כדי לצאת מהדירה הקטנה , מוישי, אתה נוחר ולמה לא צחצחת שיניים, תסתובב לצד שני . לפעמים אני שוכחת למה לחיות עם גבר . השיבה האחות הגדולה לסימה בטלפון.

מה את מקנאת בי , אני סתם סימה הילדה היפה. לא יכול להיות , את המוצלחת , אני מנגבת ה..

די ,תפסיקי, את תמיד אומרת בלי רחמים עצמיים . אם רק יכולתי לשים עליו כרית על הראש או שהוא נוחר אני לא יכולה להגיד לך כי אגיד את זה כאישה נשואה, לא באושר, כי מי יודע וראה אושר לאחרונה עם הקורונה ו... אבל אני רוצה שתהיי מאושרת.

סימה ייבבה , למה גירשתי אותו, למה אני דפוקה, למה ? למה אמא מתה ? למה אבא כזה חלש , למה גברים כאילו עלים נידפים, מתפרקים ,  כמו הלבניה שקרסה אתמול בבתי הזיקוק .

מוישי, אני נשבעת לך, תעשה משהו עם הנחירות.

בוקר נפלא בעבודתה כעובדת סוציאלית ,סימה לא עושה דבר אם תשאלו אותה ובכל זאת  שלוש שיחות מכושפות : באחת בכי של הקלה של הלקוח , באחת שתיקה וקבלת אחריות על התנהגויות קשות של אב אלים  , באחת צחוק כי דברים הסתדרו עם קצבת הנכות  לאישה הנכה , שמה חיה, תמיד לעגה לעצמה שהיא חיה מתה, ששנתיים הגיעה לסניף הביטוח הלאומי כדי לשרוף אותו ולא הצליחה מעולם לפתור בעיותיה .

סימה שמעה צעקות ויצאה אל המסדרון של לשכת הרווחה וביקשה בקול של שוקו חם וטעים מהלקוחה הכועסת במסדרון לא  לצעוק ושאלה אם תוכל לעזור  .

המחורר שעמד על שולחן המאבטח שידיו היו על מותניו בתנועה מאיימת של מקרר מפחיד  ועל חגורתו גז מדמיע התעופף ופגע בראשה של סימה , לא הרגישה כאב רב אבל הדם קלח  כמו מעיין  , על פניה , לתוך עינה ועל החולצה החדשה שקנתה שלשום בזארה, אפילו לא במחיר מבצע. סתם כי רצתה לפנק את עצמה. רק חששה שהחולצה שקופה מידיי

בת זונה ,מגיע לך כלבה , אוכלת חינם , חושבת שאת עשירה ואת תגידי לי מה לעשות, למה מי את ? הא כלבה ? ירקה המטופלת על סימה שהרגישה חלושה וגבה התנגש בקיר וגופה החליק מטה.

חלק מהעובדות הסוציאליות רצו נעמדו לידה , חלק נותרו בחדריהן, מביטות בחשש מעבר למשקוף, לא יוצאות אל המסדרון .

המאבטח המקרר הביא לסימה מים .שיט לא אמרתי לחיה שאני שמחה בשבילה, שיט, מי יכין שניצלים לעידני שמגיע עוד שעתיים אחרי חודש וחצי של עוצר יציאות מהצבא, בת זונה , בת זונה , אימא, למה לא יכולת להילחם בסרטן, למה ? בן זונה ..חשבה על ההייטקיסט שלה. קילוח הדם התערבב במליחות של דמעות. 

נכתב על-ידי
גילי רוזן
הדף נקרא 83 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי