מסכות

בינואר השתחררתי מצה"ל , סמל בפלוגת סיור גבעתי. איזו סאטלה היה השירות, במארבים ישנתי, בניווטים ישנתי להפליא ובן זוגי לניווטים בקורס סחב אותי על כתפיו, אסף נ.צ ועוד נ.צ. היה לו חשוב להצליח ולי היה חשוב לישון ואחרי זה בשטחים, יו כמה ישנתי בהאמר, עם הקסדה נשענתי על צד המושב כשזרקו בקתבי"ם ( בקבוקי תבערה ) השבתי בשינה כשחבריי ירו 360 מעלות, סתם כי לא זיהו מאיפה זרקו עלינו. אמרתי להם לנוח, פסנסיסיה, טרנקילה, שווי שווי , להירגע אבל היה להם רעל בעיניים ולי היו רעיונות בשינה  כמו יוסף בעל החלומות.

השתחררתי, מייד ניגשתי בלי לאבד שנייה , והלכתי לישון ,לשבח את הרעיונות שלי , בפברואר העסק התחיל לדפוק ופתחתי כמו שאומרים מיטה באבן גבירול, לידי פתחתי שולחן עם טעימות, גרעינים לבנים עם נגיעות שיבאס, בוטנים מושרים בעראק, גרעינים שחורים מלוחים מאוד שהוכלאו עם קנאביס. פוטונים נזרקו ככה על המדרכה, כריות ישיבה ושכיבה , עד סוף פברואר כבר היו 10 סניפי פיצוחים באבן גבירול , 5 בדיזינגוף, עוד לא הגעתי לחוף הים, לא היה לי כוח, הייתי מה זה עייף.

בסוף החודש המנהיג לקחיהו סגר את המשק והלבישו אותנו במסכות פנים ופה ובכפפות. החבר'ה עדיין היו שפוכים על הפוטונים אבל אמרתי להם בפיהוק שניפגש באביב , הווירוס הזה ימות מהחום.

פקחים בדקו ברחובות ובבתים שאנחנו עם מסכות וכפפות. לא רציתי לתת להם להיכנס אבל היה להם צו ורציתי לחזור לישון .

במאי נעשה חם ולח , מה זה התגרדתי וחברה שלי הודיעה שהיא מפסיקה להתרחץ, פיצחתי מה שנשאר מהבוטנים בעראק ,לא היה לי כוח להתווכח , חוץ מזה אני לא מתרחץ אף פעם , ואני לא בא בהכרזות. פלטתי דרך המסכה שהיא תהיה מסריחה. היא שאלה אם אמרתי מסריחה. השבתי שאמרתי נסיכה. היא חייכה או לא, לא יודע, לא ראיתי דרך המסכה.

ירדתי לקנות שישיית בירות , המוכרת עבדה לאט , היה חם רצח,הפסקתי לנשום דרך המסכה והיה לי ערפל במשקפיים , פלטתי איזו זקנה דרך המסכה . המוכרת נעלבה והלכה לקרוא למנהל הסניף שאמר שלא מעליבים עובדות שלו. אמרתי דרך המסכה שבסך הכול אמרתי איזו רעננה . הקופאית התנצלה שהיא משתגעת מהחום ואולי היא הוזה סתם ולא שמעה דרך המסכה. אמרתי למנהל שנגרמה לי עוגמת נפש ליד כל הלקוחות ונתנו לי זיכוי לשישיית בירות בכל שבוע.

התקשרתי לחבר שלי :יא דפוק אמרתי לו. חברתו נטלה את החוכמולור ( סללולר חכם) ואמרה לי שבגללי הוא אצל פסיכולוג כבר שנתיים . אמרתי לה שאני מתנצל שאמרתי לו יא אלוף והוא נעלב. היא אמרה לחבר שלה שהוא כזה תשומי וneedy ואידיוט ורגיש ואידיוט ולא מקשיב ולא מקשיב אף פעם גם לה. לחשתי לחוכמולור סתומה .

היא שאלה מה אמרתי. אמרתי לה שהיא מדהימה.

התחלתי בזמן הסגר בקורסים  של תקשורת בינאישית תחת המסכה. הביקוש מטורף , טרפת. לחברה שלי שעשתה רישום ומבחני קבלה למועמדים לקורסים לא היה  זמן לנשום ובטח להתרחץ. ממילא דרך המסכה לא מריחים או שנדבקתי בווירוס...

בסילבוס לימדתי בין השאר :

עקרונות העלבון הצורב, איך אתה מסנן עלבון דרך המסכה , מכחיש ומאשים את הנעלב שהוא גם אידיוט, גם לא שומע, לא מבין, חסר ביטחון עצמי, מוציא דברים מהקשרם ,פרנואיד וכיוצא בזה. 

בהמשך מלמד : עקרונות ההסתרה, השקר וההונאה , מתקפת הנגד, ולבסוף שתיקת העלבון שהיא נשק קשה ביותר ומומלץ רק כנשק אחרון , 

והדובדבן שבסאטלה : למידה מתקדמת בקורס רחב : העלבון שאתה לכאורה העלבת ובעצם בהחלט כן, ובעצם אתה נעלב כי אמרו שאתה פגעת וזו האשמה חמורה שגרמה לך נזק לתדמיתך, למעמדך , לפרנסה ולבריאות הנפשית ועוד הוצאות נלוות..

הבונוס למשלמים מראש : הרצאות של מומחה לנזיקין ועורך דין מהגרועים שבהם זאת אומרת שבאמת לא מזהים בין אמת לשקר שנותנים סקירת שמאות כמה תוכל לתבוע מזה שהעלבת ובעצם נגרמה  לך עוגמת נפש.

זה הלך כמו פיצוחים ושיבאס הקורסים און ליין ,לפעמים יזמתי ניתוקי תקשורת בכדי להשלים שעות שינה ודרשתי מהסטודנטים כפוי הטובה  הסברים מדוע האשימו אותי בעוד שהווי פיי שלהם גרוע ואני צריך להשיב להם שיעורים  , בקיצור ביקוש מטורף, עד שהמנהיג לקחיהו הודיע שפותחים את המשק לעבודה סדירה , התחלתי בטוקבקים לפזר הודעות שלא נשוב לעבודה ואנחנו דורשים מנוחה.

השוטרים שהגיעו אליי לחקירה אודות הפרת הצו שדורש שאשוב לעבודה אמרו שהם מזדהים עם המאבק שלי. תנועה עממית מוקמת בשדרות רוטשילד הקוראת למנוחה עכשיו . שליחי wolt עושים משלוחי גרעינים בגראס, בשיבאס , לפעמים ההזמנות מתעכבות, טוב גם הם צריכים לנוח.

בשנז אליזה , בברצלונה ובסנטרל פארק מוקמים מאהלים ומורחבת תנועת מנוחה עכשיו. אופרת נחירות מפריעה לצרצרים . 

מנהיגי העולם מאיימים לשלוח צבא בעוד שגנרלים מודיעים  שהם נשארים לפי שעה בחופי תל אביב, מרסיי, ניס , קופה קופבנה, איפנמה . רוב הזמן מאיימים אנשי הצבא  במשפטים על הרלשי"ם שמתעכבים ולא הביאו להם עדיין קשיו במרינדת ציפרלקס וקנאביס.

 

טקסט רץ, התוכן של הדף

נכתב על-ידי
גילי רוזן
הדף נקרא 72 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי