כלב הלייזר!

״צ׳ארלי! צ׳ארלי! בוא!״ צעקה לי אימא, ״אני לא רוצה לעזוב אותך״ אמרתי לבנג׳י הכלב שלי.

הוא הסתכל עליי במבט כאילו הוא יודע שאנחנו הולכים, האישונים בעיניו התרחבו עד שכמעט כיסו את כל החום שבעינו, הרגשתי נורא והלכתי משם.

אימא אמרה לי ״זה רק שעה וחצי ללכת לקנות בגדים וחוץ מזה דאגנו שמישהו יהיה איתו״.

רגע! תנו לי להסביר, קוראים לי צ׳ארלי אני בן למשפחת וולפס, אני בן 10 מאתמול, כבר יותר משנה שאני מחכה לכלב ואתמול קיבלתי כמתנה ליום ההולדת שלי הלכנו ואימצנו כלב, קראתי לו בנג׳י והוא חברי הטוב ביותר, הוא כלב בורדור שחור ולבן עם חץ לבן על הראש משהו חמוד כזה.

טוב בואו נחזור לסיפור.

הגענו לשדה התעופה ואני לא הפסקתי לחשוב על בנג׳י ״מעניין מה הוא עושה עכשיו?״ חשבתי לעצמי, ״הוא בטח ישן״ עניתי לעצמי.

בנתיים בבית איפה שבנג׳י

(הסיפור מסופר מנקודת המבט של בנג׳י)

״חה חה חה הם אשכרה קנו אותי! עכשיו אוכל להשלים את המשימה שלי! סוף סוף אוכל לגמור לייצר את ה catkiller המכונה הזו תשים סוף לכל חתול שייעצבן אותי״ אמרתי.

פתאום נשמע מפתח נכנס בדלת, הדלת נפתחה ונכנס הדוגווקר שבא לקחת אותי לטיול.

הוא חיבר אליי רצועה אז... פוצצתי אותו עם קרני הלייזר שבעניים שלי! כך אף אחד לא יוכל להפריע לי לייצר את ה catkiller.

חזרתי לעבודה, ה catkiller הוא סוג של תוסף שמתלבש על הראש שלי, כמו קרן לייזר קטנה שנמצאת על הראש שלי וכשאני מסתכל על משהו וחושב על״ כמה אני שונא חתולים״ הקרן מופעלת ומחסלת כל מי שעומד בדרכי!

לפתע, הסתכל בנג׳י מהחלון וראה חתול מייד הוא ירה בקרן הלייזר שלו ופוצץ את החתול לאטומים. בנג׳י המשיך להשתפר והמציא שריון מתכת אימתני בלתי ניתן לחדירה. פתאום הגיע הכפיל שלו מקחה. מקחה נראה בדיוק כמו בנג׳י וכאשר הגיעו הבעלים הם חשבו שמקחה זה בנג׳י ושבנג׳י הוא בעצם כלב על שרוצה לחסל את בנג׳י. אז הם גירשו את בנג׳י, מקחה הפך להיות הכלב הכי חמוד בעולם.

נכתב על-ידי
עידו שרון
הדף נקרא 213 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי