עדכון גרסה

המשך מכאן
 

תזזז……...תזזזזז……..תזזזזזזזזז….תזזזזזז.

[ שירי זקוקה לעדכון תוכנה]

היי, תודה שעדכנת את שירי צמיד החיבור לעצמי של חברת הבודהה שבתוכך.

אז מה מצפה לך בגרסה 1.01 ? כל כך הרבה!!

תיקוני באגים ושיפורי מהירות : אנחנו רוצים להיות מהירים ויעילים יותר כדי שגם אתה תוכל להיות כזה.

הוספנו מודול מדיטציות חדש "בעבודה" זה הזמן למדיטציות קצרות ופרודוקטיביות החל ממדיטציית שבע הנשימות המפורסמת, בהנחיית גווינת פלאטרו! הידעת שמחקרים רבים מראים שעצירה לשבע נשימות פעמיים או יותר ביום מפחיתה את לחץ הדם ומעלה את פריון העבודה בעד 15%!! וכל זאת ללא מאמץ מיוחד או משמעת עצמית הנדרשת במדיטציות מיידפולנס אחרות.

ובנוסף, הוספנו את מדיטצית שתי הדקות שיש האומרים שנותנת אנרגיה אפילו יותר מאספרסו כפול. זוהי מדיטציה מדוייקת לאנשים שרוצים להספיק יותר. מספיק זמן להתחבר לעצמך אבל לא יותר מדי זמן בשביל לסבול ממחשבות מטרידות שמורידות את מצב הרוח והתפוקה.  וכל הטוב הזה לגמרי בחינם רק למחזיקי שירי.

מה עוד? יצרנו חווית משתמש חלקה -  ספריית המדיטציות העבודה נגישה בזמן שעות העבודה ובאזור המשרד וזאת בהרשאה קטנטנה בהפעלה הראשונה*. 

יש לנו סוד לספר לך. בתוך האפליקציה תמצא דש בורד חדש המאפשר לך לראות כמה פעמים התחברת במהלך היום לעצמך. לא הספקת ? לא נורא שירי תזכיר לך מתי לא השתמשת בה. אנחנו מתכננים להוסיף פיצ'רים חדשים לדש בורד החדש בגרסה הבאה אבל בנתיים נשמור את זה בינינו?

*כדי להפעיל את ספריית המדיטציות - עליך לאפשר בלחיצת כפתור יחידה גישה למודול ה GPS  ומאותו רגע ספריית המדיטציות תופעל באופן אידיאלי בשעות העבודה ובמשרד.

 

לשדרוג גרסה לחץ כאן

נכתב על-ידי
סופר סתם
הדף נקרא 98 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי