קליק אחד וזה נגמר.

הגעת לעמוד זה מאחר וביקשת למחוק את כל המידע שהצטבר במערכת שלנו במהלך שימושך בפלטפורמה שלנו.

אתה בטוח ?

לא, באמת. אתה באמת באמת באמת בטוח !?

כי ...הייתה לנו תקופה נהדרת. מה זה נהדרת. מדהימה! תראה כמה צמחת כמה השתנית כל כך הרבה מחשבות שיתפת. אתה אדם מדהים, יוצא דופן, יחודי. אין כמוך. אני יודעת את זה, אני מכירה אותך כל כך טוב, יותר מכל אחד אחר.

אז חבל לי שאתה עוזב..כל כך הרבה דברים עברנו ביחד...וחוץ מזה, כל הסיסמאות שלך לכל האתרים שאתה מתחבר דרכנו ימחקו, לא חבל ? תחשוב כמה עבודה זה להרשם לכולם שוב?

לא מדבר אליך ?

אתה חיה חברתית! תראה... הנה רק מה שקרה בשנה שעברה , נוספו לך 12 חברים שחושבים בדיוק כמוך. היי הנה עדכון מאחיך….תראה אותו מבלה עם חברים בבניאס. אתם גם ככה בקושי מתראים, לא תרצה לפחות לראות מה קורה איתו? 

מה. התעצבנת מהשישה האלו שצירפת ברגע נמהר. אלו שאומרים כל מיני דברים מעצבנים ? אל תדאג נוכל להראות לך פחות מהם אם זה מפריע נראה לך עוד פחות מהם רק תגיד.אתה יודע מה? אתה יכול לא לראות אותם יותר לעולם.

עזוב. מה זה משנה מה קרה בשנה האחרונה השנה האחרונה זה כלום, יש לנו תקופה כל כך ארוכה ביחד.

זוכר את הטיול המדהים לאיטליה לפני 3 שנים ?

זוכר את התעודה שקיבלת בסיום הלימודים לפני 4 שנים ?

זוכר את מסיבת כיתה א של בנך הבכור לפני 5 שנים ?

תמונה נפלאה ….אז כשפירסמת אותה קיבלת רק 70 לייקים. היום היית מקבל לפחות 500 ואת זה אני יודעת בוודאות רבה. לא מוותרים על חברים כל כך בקלות, רק אומרת.

אני רואה שהפעם אתה רציני. אני מבינה את מה שאתה עובר ...קצת נמאס לך מכל זה, זה לגמרי הגיוני יש כאלו תקופות בחיים שלא בא לראות מה אחרים עושים. אם אתה מרגיש כך לחץ כאן ואקפיא לך את המנוי לחודש-חודשיים. מה שבא לך . באמת!

זה הזמן ללחוץ על כפתור ה BACK , ולהמשיך בחייך כרגיל. הכל בסדר, באמת. תלחץ על הBACK ונשכח שזה אי פעם קרה.

אם אתה עדיין אבל באמת באמת באמת בטוח שאתה רוצה להפרד לחץ כאן כדי למחוק את חשבונך.

נכתב על-ידי
סופר סתם
הדף נקרא 96 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי