Cloudbusting


Cloudbusting
 

איזה שעמום.
-"מתי מתחילה לך המשמרת?”

הבחור החדש שואל אותי כשאני מתחיל ללבוש את חליפת האסטרונאוט שהייתה פעם וורודה מתחת לכתמים הכהים.
יש לי עוד 40 דקות,אבל אני צריך ת'זמן להתרגל לחליפה,אל תבהל אני תמיד ככה."
אני זוכר את המשמרת הראשונה שלי,יש כל מיני אנשים במחלקה,שונים ומשונים.
-אז אני חוזר לחכות למעשנת.
-אין בעיה,תחזור,אל תדאג בחור.
אני מסמן לו עם הבוהן,כמו שסימנו פעם האמריקאים שהכל פיקס אבל הוא מסתכל עלי כמו דג והולך.
הוא יורד בחזרה מתחת לקרקע.
שלוש שנות בצורת מאז שהעשירים החליטו להפסיק לרסס ,כל העננים שטים לאן שהרוח נושבת והעשירים מחליטים לאן,לכיוון המושבה שלהם :גשם,שלג ברד שמש,קצת מהכל ואצלנו מדבר,שממה ושיממון,עד שבא שבתאי עם הרעיון
הוא למד על זה כשהיינו בתיכון,הוא היה מאוהב בקייט בוש,והוא שלא כמו השאר היה מבלה שעות בחנות של הדיסקים ,הכיר את כל מי שעבד שם, בכיתה קראו לו פריק,,שבתאי היה היחיד חוץ מעוד איזה 4 בנות שהקשיבו למילים של השירים.
בכל נסיעה שעשינו הוא היה מכבה לי את הרדיו :"מספיקה חצי דקה להבין שזו מוזיקה שעשו בשביל כסף,לא נמאס לך לשמוע את אותם הטמפלטים עם אפקטים אחרים בכל פעם,איך אפשר עם הרייקנות הזאת? ."
--"אני לא חושב על זה,זה רק בשביל להניע את הגוף.הנסיעות מעייפות אותי
-"וואלה,גורם לי לרצות לרקוד החוצה מהמכונית ולהשכב על הכביש ."

שבתאי בנה את התותח,לקח להם כמה חודשים יחד עם כמה מוחות שלא רצו להיות חלק מ”צבא ההגנה” אלה שהבינו שאין להם על מי לצחוק יותר ושעכשיו גם התחת שלהם עולה באש.
-"יאללה תעלה " הבחור החדש מציץ מהחלון שעולה מתחת לקרקע, הוא כבר חבוש בקסדה
-‏"מהר" ,הוא מוסיף "לפני שיתחילו עם הרקטות"

גם השבוע אותו משחק של מלחמה,כמה טילים רוקדים פולקה בשמיים ונעלמים עם הרבה רעש,כמו זיקוקי דינור,או רובוט שמתאבד על האוכלוסיה כל מה שאפשר מוכר או שלא.כל כמה חודשים צריך לייצור משבר אמון ,ככה העשירים עושים,הם בונים על הדור הקודם שעוד לוקח אותם ברצינות ומתאבן מפחד,מציית או שממשיך ללחוץ לייקים בפייקבובז.


-‏אני מרכיב את הקסדה על הראש ונכנס לתא השגור,חמדי השאיר את הקופסא של הסנדוןיץ שלו וכמה מפיות מלוכלכות על לוח הבקרה,שום דבר לא חדש.אני מפנה הכל לאשפה ומתיישב שוב, לוחץ על הכפתור שמעלה אותי למעלה למעלה עד שהיער מתחתיי נראה כמו כתם שעיר וסביב הים בלי סוף ואז מעבר לעננים,השמיים מלאים מלאים בעננים ,תודה לחמדי שהשקיע היום,אני יושב בנוחות ומחפש את החיבור לאוזניות של הקסדה, התותח -שהוא בקוטר של התחנה הישנה של רידינג ,שבע פעמים בגובה, אני יושב בקצה שלה ומשקיף לפנים מהקנה ישר אל כל הנוף הכל הכל ירוק,כל האי שלנו ירוק.

מלאכותי אמנם ,האי,אבל הירוק אורגני ,זרעים ששבתאי שמר מהטיול שלו להודו

המנוע מתחיל להתחמם ,לאט אבל עם הרבה רעש,אני רואה את העננים של העשירים מתחילים להתהוות מעל למושבות שלהם על קו החוף,את שאר האזרחים סגרו במרכז הארץ לשם אני מכוון,מעבר לעננים של העשירים אני מתחיל ליירט עננים ירוקים עוד ועוד ,הם נעשים ירוקים וכהים יותר ויותר ומתקבצים ואז זה בא ויורד על כל האזרחים המרוטים הצמאים ,יורד עליהם גשם של מריחואנה.

אני מפעיל את הפלייליסט של שבתאי "Cloudbasting”,ככה מתחילה כל משמרת.

נכתב על-ידי
אורו מאצ'ה
הנני כאן https://bit.ly/3d8beNg
הדף נקרא 54 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי