לחשן

הגעת לגרסת תוכנה מאוחרת מדי ? לחץ כאו כדי RESTART

חברת הבודהה שבתוכך אחזקות גאה להשיק את העדכון האחרון של שירי, הצמיד שמחבר אותך לעצמך יותר - ועכשיו אפילו יותר!

הוספנו לשירי את מודול הלחשן. העוזר החדש שלך במצבים חברתיים מורכבים. הלחשן הינו תוצאה של פיתוח של שנים המחבר בין חוכמת ההמונים, שפע המידע הקיים באינטרנט יחד עם היחודיות שלך כאדם בעולם כה פשוט מצד אחד אך כה מורכב לעיתים.

עליך להצמיד את הלחשן באמצעות מדבקת הגוף המצורפת כך שיוצמד לאזור הפנימי של האוזן. הוא כל כך קטן עד שהוא בלתי נראה! מרגע ההתקנה הלחשן ילווה אותך במציאות המורכבת של החיים, וזאת בשילוב קונקטור הרשתות החברתיות שלנו.

עדכון תוכנה קטנטן זה יאפשר לך להצליח סוף סוף בסיטואציות בעלות אי נוחות חברתית. והכי טוב, השימוש בהרחבות שלנו חינם לתקופת נסיון!

הרחבת serial dater
לא עוד גישושים באפלה בדייט הראשון ושיחות סרק סביב נושאים שנראים לך מעניינים אך לא נוגעים לה בשום צורה. חיבור האפליקציה לרשת החברתית יאפשר לשירי להיות מוכנה לפגישה בשבילך. איזה מוזיקה היא אוהבת. היכן בילתה את החופשה האחרונה, מי הן חברותיה הטובות. מה גורם לה להיות שמחה עצובה או כועסת? לאיזה אירוע היא תשמח ללכת איתך? הלחשן יחליף את השתיקות המעיקות והמבוכה , ברעיונות לשיחה שמתאימים ממש בשבילה. הלחשן יעזור לך לבחור ביחד סרט וגם לצאת למסיבה עם המוזיקה הכי נכונה. משם אנחנו סומכים על זה שתיקח את זה הלאה...

הרחבת work meetings
יותר אין צורך להקשיב לכל זה! נתוני התקציב סונכרנו (בהרשאה לדרייב) וגם ציטוטים של מייקל פורטר או סת גודין נמצאים בשליפה מהירה כך שאפשר לחשוב מחשבות נעימות או להרגע ,באמצעות מודול המיינדפולנס של שירי כמובן, עד שנשאלת שאלה לכיוונך. הלחשן יחש לך את התשובה הנכונה כך שתוכל לחזור לעיסוקך.

הרחבת the job interview
ידעת שהמראיינת שלך אוהבת חתלתולים וצופה במשחקי הכס? ידעת שהיא עבדה 3 שנים כתקציבאית במשרד פרסום, בדיוק כמוך? ידעת שהיא מחפשת מישהו אסרטיבי אבל אוהבת שיתוף פעולה צוותי (אנחנו יודעים מניתוח הלייקים שלה בשנה האחרונה, פרופיל פסיכולוגי 30211, נטיה לקונפורמיזם תוך לקיחת סיכונים בתחום הבין-אישי כשהיא מחוץ לישראל). הלחשן יזכיר לך כל זאת תוך כדי הראיון ויעזור לך להגיד את הדברים הנכונים, אבל בלי להגזים ולקבל את העבודה בשכר שמגיע לך.

מעוניינים בהרחבות נוספות? צוות הפיתוח שלנו ישמח לשמוע על מצבים שבהם הייתם מעוניינים להתחבר וזאת כדי שתוכלו להתנתק. כדי שתוכלו לסמוך וגם לשחרר וכך להתחבר לעצמכם באמת.

נכתב על-ידי
סופר סתם
הדף נקרא 125 פעמים
אהבתי חיבבתי
2 תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי