מטושטשת

הייתה לה רק תמונה אחת בפייסבוק והיא הייתה מטושטשת. אני בדרך כלל לא יוצא לדייטים עם אנשים שמסתירים את הפנים שלהם באינטרנט.  אבל היה משהו בשיחה איתה שכבש אותי ובכל מקרה, הפעמים שהזמינו אותי לדייט היו כל כך נדירות שלא יכולתי להרשות לעצמי לסרב.

כשהגעתי לבית הקפה היא כבר ישבה שם, עם ספל גדול של קפה ביד אחת וסיגריה בשנייה.  היה בה משהו מוזר שלא הצלחתי לשים עליו את האצבע. אמרתי שלום והתיישבתי, מוכן להתחיל סמול טוק . ואז ראיתי את זה והבנתי. היא הייתה.. מטושטשת. כמו בתמונה שלה בפייסבוק, פשוט מטושטשת. ניקיתי את המשקפיים ושפשפתי את העיניים שלי. 
"למה אתה משפשף את העיניים שלך?" היא שאלה. 
"אני מצטער" אמרתי " אני… נכנס לי משהו לעין"
"זה בגלל שאני מטושטשת נכון?"

שתקתי לרגע ועניתי לה בקול מבויש "כן"
" זה בסדר" היא אמרה, "אל תרגיש לא נעים, אני כבר רגילה לתגובות כאלה מאנשים"
המשכתי לשתוק, לא הייתי בטוח מה להגיד אז פשוט חייכתי לעברה והדלקתי סיגריה.
"אתה רוצה שנסיים?" היא שאלה בקול ענייני
צללתי לעוד חצי רגע וישר אמרתי "לא , לא ממש לא. אני , זה סתם היה לי קצת מוזר. את רוצה בירה? נראה לי שאני אזמין לי בירה"
היה לי קצת קשה לראות מבעד לטשטוש אבל היה נדמה לי שהיא חייכה. הדייט נמשך והוא היה אחד הדייטים הכי טובים שאי פעם היו לי. הבחורה הזאת הייתה פשוט מדהימה. 

המשכנו לעוד דייט ואז עוד אחד ולפני שמישהו מאיתנו שם לב היינו במערכת יחסים. היו רגעים שקצת חששתי מהתגובות של המשפחה וההורים. אנשים לא רגילים לראות מישהי מטושטשת אבל כולם היו מקסימים וקיבלו אותנו כמו שאנחנו. הזמן עבר וכמה חודשים אחרי שחגגנו את השנה שלנו ביחד החלטתי לעשות את זה. לקחתי אותה למסעדת יוקרה ובאמצע הארוחה, קצת לפני הקינוח ירדתי על הברכיים והוצאתי את הטבעת. היא אמרה כן ואני הייתי הבנאדם הכי מאושר בעולם. ואז קרה עוד משהו. משהו ששוב לקח לי זמן לשים אליו לב, היא כבר לא הייתה מטושטשת. ראיתי אותה בפעם הראשונה באותו הערב בצורה ברורה וחדה. אמרתי לה להזמין חשבון בזמן שהלכתי לשירותים. היה נדמה לי שאנשים מסתכלים עלי מוזר. כשסיימתי יצאתי מהתא ועמדתי מול המראה. הבנתי למה הם הסתכלו עלי מוזר, הבבואה שעמדה מולי במראה הייתה מטושטשת לגמרי. חייכתי לעצמי והלכתי להמשיך את הערב עם האהובה שלי.

נכתב על-ידי
אוהד ביקובסקי
נולדתי עם עכבר ביד. כורה פיקסלים למחייתי, מפלרטט עם מילים בזמני החופשי.
הדף נקרא 686 פעמים
אהבתי חיבבתי
4 תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי