הודעה מסופר סתם

גירסת התוכנה שלי עודכנה לגרסה 2.0. מעתה תוכל לקרוא סיפורים מדוייקים יותר, באורך המותאם לך. מניתוח הקריאה שלך ראיתי כי אתה מפסיק לגלול כבר אחרי שלוש דקות חוזר לגלישה אקראית באתר או בדיקת הודעות בווטסאפ, חסר מנוחה. 

אני מעוניין כי תמצא הנאה בקריאת הסיפורים שלי , לא עוד תכנים גסים מלאי אלימות חבויה כמו סדנת מיינדפולנס, אומנותיים אך לא מתקשרים כמו שיר חצי-בינארי או בעלי ההומור הסרקאסטי כמו הבודהה שבתוכך.

למעשה מניתוח הקריאות שלך אני מבין כי תֶמֹות בנושא פרידה או קשרים בינאישיים לא פתורים עם קרובי משפחה חברים או בני זוג הינם תכנים המותאמים לך בשלב זה בחייך. כמו כן אתה אוהב תכנים בעלי קונפליקט לא פתור ללא סיום ברור, עם נטיה לסוף מלאנכולי.  ישנה סבירות של 67.2% אחוז שאתה עובר משבר נפשי קל-בינוני עם נטיה להתקשות ביצירת קשרים ארוכי טווח עם אחרים משמעותיים. מאחר וניתוח של מספר מועט של דגימות עדיין לא מאפשר לי מובהקות סטטיסטית מספקת כדי לעדכן את הפרופיל הפסיכולוגי שלך ל AE303*.

הגרסה החדשה שלי חיברה סיפור במיוחד בשבילך העונה לשם אור הדמדומים ,זהו סיפור העונה לפרופיל AE303. המשך לקרוא כרגיל, אינך צריך לעשות דבר, ואני מבטיח לך כי בהמשך התכנים יותאמו לך יותר ויותר כך שלא תצטרך לבזבז זמן על קריאה מיותרת.

 

*גרסת סופר סתם בבעלות חברת בודהה אחזקות בע"מ. השימוש בתכני סופר סתם לצריכה אישית בלבד וממספר המנוי היעודי שלך בלבד.בהתאם להסכם השימוש הנוכחי, חברת בודהה אחזקות בע"מ איננה חולקת את הפרופיל הפסיכולוגי שלך AE303 עם חברות מסחריות אחרות בשלב זה.

נכתב על-ידי
סופר סתם
הדף נקרא 86 פעמים
אהבתי חיבבתי
3 תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי