טיול שנתי

כל הבנים קוראים לי מאחורי הגב "עמית הנותנת" או סתם "המזדיינת" אני יודעת את זה, כי אני רואה אותם מתלחששים יחד עם מלכת הכיתה מיטל ושתי ה"סגניות" שלה, סיגל וליאת. זה מעצבן. זה מעצבן בעיקר כי שהם באים לקחת את מה שהם צריכים ,אני רואה את הפחד שלהם בעיניים, מרגישה את הרעד שלהם בידיים ואת אבריהם המפוחדים והרפויים עד שאני עוזרת להם להכנס לזה. ככה בחבורה הם חכמים גדולים, יודעים להתנשא להרגיש מיוחדים כאילו הצליחו להיות מעליי, כאילו הם טובים ממני. כל אחד שבא אליי יוצא ממני עם חיוך על הפנים כאילו הצליח לעבוד עלי, לזיין אותי. אבל אותי אי אפשר לזיין, ממני אי אפשר לקחת. כי זה מה שאני רוצה ואוהבת, אז גם אני לוקחת.

אז פעם אחת הגיעה אליי ליאת, אחת מהסגניות של מיטל המלכת כיתה.  "מיטל רוצה לדבר איתך על משהו חשוב" היא אמרה בחשיבות כזאת,כאילו לפחות אלוהים קורא לי אליו . "היא ביקשה לפגוש אותך בסוד כמוס אצלה בבית". "מיטל אותי?" שאלתי, "חשבתי שמלכות כיתה כמותה לא מדברות עם אחת כמוני". ליאת עשתה לי פרצוף כזה של "מה אני יודעת, ככה היא  ביקשה, אל תסבכי אותי איתה" אז אמרתי לה שאגיע.

טיפסתי במדרגות לקומה השלישית, עד שהגעתי לבית של מיטל, ונכנסתי לחדר שלה. אמא שלה נכנסה ושאלה אם אנחנו רוצות לשתות איזה מיץ. על הקירות היו לה תמונות של ג'סטין ביבר ואיזה צילום שלה בענק מהאינסטוש מרוח על הקיר. הקירות היו צבועים בורוד, כן ורוד. איזו אכזבה, ממלכת הכיתה הייתי מצפה לקצת יותר סטייל. מיטל ישבה על המיטה מביטה בי באותו מבט שראיתי אצל כל הבנים האלו ורעדה. "עמית", היא אמרה "אני רוצה לבקש ממך טובה אבל זה חייב להיות בסוד" . הסתכלתי עליה , לא הבנתי את הקטע "דווקא ממני ? ככה אחרי שאת יורדת עליי כל הזמן יחד עם שתי הסגניות שלך?". מיטל הביטה בי מתלבטת לרגע ואמרה "אני יודעת שאני מטומטמת לפעמים, אבל אם תעזרי לי אני מבטיחה שהכל ישתנה". חשבתי לרגע ואמרתי "תלוי במה זה, אבל תשבעי קודם" . מיטל התקרבה אליי החזיקה לי את היד ואמרה "נשבעת, החיים שלך יראו אחרת, תוכלי להיות הסגנית שלי מתי שתרצי". "במקום ליאת או סיגל?" שאלתי. "במקום מי שתרצי" היא אמרה.

ואז היא סיפרה לי שהיא בתולה, באמת. גם אני לא האמנתי כששמעתי את זה. ליאת מלכת הכיתה בתולה! ושבטיול השנתי החבר שלה אופיר רוצה לשכב איתה אבל היא לא מרגישה מוכנה מצד אחד ומצד שני אופיר מלך הכיתה יעזוב אותה אם היא לא תשכב איתו. התוכנית שלה הייתה שבטיול שנתי היא תקרא לו לחדר חשוך ואז אני זו שאשכב איתו במקומה ואחרי שילך היא תתחלף איתי בחזרה. "את חושבת שאני זונה ?" שאלתי אותה "אני לא שוכבת עם כל אחד רק אם מי שבא לי, אבל יש לך מזל כי עם אופיר יוכל לבוא לי" צחקתי. אבל היא לא.

באכסניה באילת זה קרה, מיטל נכנסה לחדר. אני חיכיתי בינתיים בשרותים .ופתאום נשמעה דפיקה בדלת. אופיר נכנס לחדר החשוך, מיטל התחילה להתנשק איתו ואז שעניינים התחממו היא אמרה לו שהיא מוכנה וצריכה ללכת רגע להסתדר. אופיר רצה להדליק את האור אבל היא לא נתנה לו ואני נכנסתי במקומה, והמשכנו להתנשק עד שבסוף שכבנו. מסתבר שגם הוא היה בתול ואני לעומת זאת ידעתי מה עושים לבחורים כמוהו ואיך משאירים אותם שלי.אחרי שהוא גמר הוא לחש לי באוזן שהוא אוהב אותי. אמרתי לו שגם אני ואף פעם לא היה לי מישהו כמוהו והדלקתי את האור. אופיר הסתכל עליי מופתע. ואז אמרתי לו שזה הכל בגלל מיטל, שהיא הכריחה אותי ושאני באמת אוהבת אותו ובגלל זה הסכמתי. ואז כשהוא עוד התלבט מצצתי לו וזה נגמר. מיטל יצאה מהשירותים ואופיר צרח עליה וגירש אותה מהחדר. מאז אני ואופיר חברים. ומיטל? היא היתה פעם מלכת הכיתה אבל עכשיו היא סתם אחת. אפילו ליאת וסיגל כבר לא חברות שלה. עכשיו הן הסגניות שלי, האפסות.עושות מה שאני אומרת להן. אפילו פעם אחת שמעתי שהכינוי החדש של מיטל הוא "מיטל הבתולה". אבל מי יודע, אולי יום אחד כשנהיה גדולות יותר זה ישתנה.

נכתב על-ידי
סופר סתם
הדף נקרא 392 פעמים
אהבתי חיבבתי
תגובה אחת
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי