ואז היא הופיעה - האהבה

שש… ש שלום, א..    אפשר לדבר עם בנימין?... ראיתי את המודעה שלך באינטרנט. קול עדין, נשי וילדותי. היא מתרגשת,  מגמגמת, אך רק במילה הראשונה. אני, מוקסם מצליל קולה. היא צריכה חום, כך הסקתי, הרבה חום, מרגישים את זה בטון הדיבור. ניסתה לפתח שיחה אך אני, במקום אחר. אני מתרגש, רועד, לא יודע איך להחזיק בזכות שנפלה בחלקי למצוא אישה שכזו. שנים שאני מחפש אישה שתוכל לקבל את כל החום שיש בי והנה עכשיו, אולי זו היא. כן, גם לי  יש כרטיס באתר היכרויות, וכן, גם לי יש קשיים ופחדים ביצירת קשרים. הכוונה ב- "גם לי" היא שגם לה, כך הנחתי, בלי להכירה, קשיים ופחדים, שהרי, מה לה ולאתר אינטרנט, מה לה ולהיכרויות ללא בסיס, ללא מכנה משותף, פרט להיותה בודדה, כמוני, פרט להיותה משלה את עצמה, כמוני, שרק בהן, במודעות, ורק עם הדמות האנונימית שמאחורי הכתוב במודעה נמצאת הנפש התאומה, זו שאותה אנחנו מחפשים, זו שאיתה נמצא  מרגוע לנפשנו ולגופינו, זו שאיתה נמצא שלווה וחום גוף שאותם אנחנו כה צריכים.

התנצלה על הדיבור, שאלה אם אני גר עם הילדים, כי כתבתי שיש לי ילדים, ובצליל קולה כאילו נשמעה הבקשה, אולי, אולי אני יכול לקבל עוד ילדה, אותה. בלי לחכות לתשובתי המשיכה וסיפרה מה למדה ובמה היא עובדת. אפילו את שמה שכחה להגיד. אישה עדינה ומפוחדת, מעמידה את עצמה למכירה במקום לתפוס את מעמד הקונה הבודק את הסחורה,  פוחדת שתידחה,פחד שנובע מחיים במסגרת שדחתה אותה והעדיפה אחרות, אמנם דחייה זמנית ומקומית ובגלל סיבות שלא קשורות כלל בה אלא בשיקוליה ותסביכיה של הסביבה שבה גדלה, אך היא, כך נראה, תפסה את הדחייה כקבועה וציפתה לה בכל אשר תפנה. בתקופות אחרות או במסגרות אחרות, הייתה בוודאי מועדפת, מקובלת ובעלת בטחון עצמי ובוודאי שלא מגיעה לאתרי ההיכרויות באינטרנט.

אותו אדם עם אותם נתונים, כשהוא בסביבה מקבלת הוא פורח, משוחרר, חי, וכשהוא בסביבה לא מקבלת ולא תומכת הוא נובל, חסום ומשול למת. אותו אדם עם אותם נתונים, כל כך יחסי וכל כך אכזרי.

עוד היא מדברת שקעתי אני במחשבות. תמיד הייתי כזה, מעולם לא הייתי ממוקד. כל מילה הייתה גורמת לי לעבור לעולמות אחרים. מחפש הייתי את הסיבות, את ה- למה, את ההקשר בין המציאות לבין הזרם הנסתר אך המורגש של חיי. מדוע הגיעה שיחת טלפון זו? שאלתי את עצמי, מדוע דווקא הבחורה הזו? ומדוע דווקא עכשיו? 

ולמה אני שואל 'למה'? כי אין אירועים אקראיים, כך אני מאמין, לכל דבר יש משמעות וסיבה. ואם אדע את המשמעות ואת המטרה אוכל להשתלב יותר במדויק במעשה הבריאה.

נכתב על-ידי
בנימין
הדף נקרא 92 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי