איכות התוכן

מה יתפרסם בדף?

כל דף חדש מגיע לעמוד הראשי. זה ב DNA של הדף. כמעט ולא קורה שמשהו יורד מהעמוד הראשי. יש לנו את מדור ״בגאז׳״ שאליו מגיעים הדברים שנמצאו לא מתאימים לעמוד הראשי. שוב, זה כמעט לא קורה. המטרה של הדף היא להיות פלטפורמה מכילה ככל הניתן, לא שופטת. הדף היא מדורת שבט, מעבדה או בפשטות ״דף״ נקי שלא שופט ומאפשר להיות במקום שבו חדוות היצירה באה לידי ביטוי.

הסיבה המרכזית שבשלה נוריד משהו מהעמוד הראשי הוא שהתוכן באופן בולט לא רלבנטי למי שמחפש שירים וסיפורים אקראיים בעמוד הראשי. התוכן צריך להיות ממש לא מתאים כדי להגיע לשם - מאמר למשל, כנראה לא יגיע לעמוד הראשי. זו הגדרה אמנם קצת פלואידית וטיפה׳לה סובייקטיבית וטוב שכך כי אנחנו רוצים לאפשר לכל-אחד לכתוב. מאידך, גם מה שיורד מהעמוד הראשי ישאר זמין לכל בדף בעמוד הסופר ודרך לינק ישיר.

במקרים קיצוניים ביותר (שעדיין לא קרו) נוריד משהו מהאתר - מיין קאמפף וטקסטים פרו-פדופילים. צריך להיות משהו באמת קיצוני כדי שנגיד גוואלט.

*

עד שלפחות עורך אחד סוקר דף הוא מקבל נקודת חן (*). דף חייב לעבור סקירה כדי להיות מאושר לפרסום בעמוד של הדף בפייסבוק.


אז מה זו המדליה הזו?

סיפור ושיר שמצאו חן והיו אהובים במיוחד על-ידי אחד העורכים עשויים לקבל מדליה. אם קיבלתם מדליה זו סיבה לחגוג - גאונותכם זוכה לגושפנקה! אם לא קיבלתם מדליה זו גם סיבה לחגוג - כי למי איכפת? שיקחו את כל המדליות שלהם ויתחפפו, אנחנו יוצרים לשם היצירה! אבירי המילה הכתובה! אבל היי, מדליה זה כיף.

 

נכתב על-ידי
דור מהַדַּף
כל העדכונים של הדף וזה
הדף נקרא 191 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי