יש מתנות לכולם

״יש מתנות לכולם״ הכריז הבאנר והקלקתי. למה ציפיתי? ספר שישלחו לי, אולי יזמינו אותי לאיזו פרטיית קורונה בזום או בשושו באיזה יער. משוררים לא מגולחים יקריאו פואמות מתוחכמות ומרגשות וסופרות נוגות ידברו על יחסים פולי-איכפתיים והצורך באישור בעידן הפוסט-ריאלי. הבלון שבבאנר הדליק אותי, אני חושב, בעיקר. זה מזכיר לך משהו של פעם, ילדות, תמימות, עוגות שוקולד של לפני עידן הטבעונות-צליאק והשמירה על הפיגורה. לא שיש לי אבל זה תמיד באוויר.

אפרופו אוויר, הַדַּף עלה לאוויר בסוף אפריל 2019 ומאז ועד היום הגענו למאה וחמישים כותבים - משוררים, סופרים ואי-אילו בלוגרים. 

ואם נמשיך בקצב ובשאון הנוכחי אני מדמיין עולם או לפחות ארץ שבה הסופרים הם גזע נבחר וקאסטה נעלה. עולם שבו מנשקים את רגליהם וידיהם של אנשי המילה הכתובה ומעתירים עליהם כסף וזהב. יש לי חלום על עולם שבו כותב מוכשר (אולי אפילו טוב) גר בטירה כברירת מחדל וכך הארץ תמלא טירות ענק ובהן יתגוררו הסופרים עם נשותיהם המשוררות (או ההיפך, או גייז, הכל סבבה, בחיי). פשוטי העם, אלה שאינם כותבים ישחרו לפתחם. יעבירו להם בביט מעשר מרכושם ובשעות הפנאי יהנו מקריאת כתביהם המטמטמים ביישומון במכשירי הטלפון החכמים שלהם.

כן כן, זה החזון שלי. קאסטת הכותבים. גיבורי התרבות יהיו משחיזי העטים ולא גיבורי הריאליטי. כן טוב, זה החזון שלי ואם מתאים לכם אז תרשמו ותתחילו לפרסם.


מתנות אה, הבטחנו. יישומון הדף. זמין עכשיו בחנויות האפליקציות - גם לאנדרואיד וגם לאייפון. אשתי, מתכנתת מובייל מוכשרת מעבר לסגולותיה הרבות בתחום הנדסת בעלים, עמלה על היישומון בחודשים האחרונים ובמיוחד בשבועות האלו לקראת חגיגות השנה לדף ולה הפרחים💐.

הכניסה לעולם המובייל תאפשר לכותבים חשיפה גדולה יותר לקוראים ותאפשר לקוראים גישה קלה יותר לתכנים וזה עוד לפני שדיברנו על מה שעומד להגיע - נוטיפיקציות, תשלום לכותבים, פיד פרסונלי וכל הג׳אז הזה.

תתקינו ותרוויחו.


אה כן, ועוד משהו, אם אתם רוצים לתת לנו מתנה קטנה ליום-ההולדת אז אנא ספרו על הדף למישהו, מישהו שאוהב לקרוא או לכתוב או שניהם. יש אנשים כאלו שמחפשים את הספרות, היצירה העצמאית - החפה מפילטרים והם יכולים למצוא אותה בדף. הם מחפשים אותה. ספרו להם. תנו להם מתנה קטנה בשמנו.

❤️

דור והעוסקים במלאכה

נכתב על-ידי
דור מהַדַּף
כל העדכונים של הדף וזה
הדף נקרא 162 פעמים
אהבתי חיבבתי
8 תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי