נשקי לו את היד אימא מזרחית

נשקי לו את היד אימא. נשקי את יד ימין, עכשיו את אימא מהצד השני נשקי את יד שמאל. ואללה כמה שהידיים הלבנות האלה יפות כשהוא נותן אותן למזרחיות לנשיקות. כמה כבוד זה מביא לנו לראות את אמא ואבא שלנו ואפילו סבא וסבתא מנשקים לביבי ידיים, אפילו רגליים, כל מקום שצריך. שמעתם אשכנזים וסמולנים וערבים והומואים חמוצים? רק ביבי! 

כי אנחנו אנשים חמים אנחנו. מתי ראיתם אשכנזי מנשק יד לראש ממשלה? אותנו לימדו לנשק ידיים למי שגידל אותנו. ובשבילנו ביבי זה לא רק אבא וסבא וגם בבא. ביבי זה מלך!!! מי שמנשק לו את הידיים מנשק גם את הידיים של שרה שהוא עשה אתה חוזה על כל סודות המדינה, וגם לבן יאיר כפרה עליו. אז שיהיה להם לבריאות כל החיים הטובים והארוחות-שף והבריכה שהם ממלאים על חשבוננו. רק ביבי! 

כי ביבי זה כל מה שאין לנו וגם לא יהיה. ביבי זה השכירות שאנחנו משלמים כל החיים לכל מיני בעלי-בית אחד אחרי השני. ביבי זה המשכנתא שקוברת אותנו ותעבור בירושה לילדים שלנו. ביבי זה החינוך לבן ולבת שאין לנו לממן. ביבי זה הביטוח בריאות שאין להורים שלנו כמו שתי האימהות האלה שמנשקות לו ידיים. ביבי זה הארוחה החמה שאין לחצי מיליון ילדים בישראל. ביבי זה הכסף לבתי-חולים שהולך לישיבות. ביבי זה החרדים שמגיעים כל יום לנתב"ג בלי בדיקות ועם קורונות חדשות. ביבי, ושרה, ויאיר, זה החיים הטובים של אלה שלא מכירים דאגות פרנסה. למה מה זה פרנסה וחינוך ובריאות מול הכבוד שהוא מביא לנו? כבוד! רק ביבי! 

כי ביבי מביא לנו כבוד כשהוא חי כמו מלך. ביבי יעשה פה מדינה שכל העיתונים יכתבו רק מה הוא אומר. הוא יהיה העיניים והאוזניים והשכל והלב שלנו. ואז גם כל השופטים והמשטרה והתקשורת יגידו כל היום: רק ביבי! 

כי ביבי לימד את מיקי זוהר שהעיקר בחיים זה שלושה כ', כסף, כבוד וכוח. זה למה הוא לא סופר אף אחד. ארבעה נכדים יש לו שגרים לא רחוק ממנו, ואפילו אותם הוא לא מחבק ולא מנשק. למה מה הוא, מזרחי? הוא מכיר רק את שרה ויאיר, שעוד יעשו להם קומה חדשה בבית הנשיא. כן תאכלו ת'לב יסמולנים, ביבי יהיה נשיא ואז ואף אחד לא יוכל לפגוע במלך ובמלכה ובנסיך שלנו. אבישי בן-חיים יקבל אצלם את תפקיד מלקק האסלות ויבכה מהתרגשות על הכבוד לישראל הראשונה. רק ביבי! 

כי ביבי זה לא אנחנו. אנחנו על מה שהוא עשה היינו מזמן נושמים את הליזול במעשיהו. אבל ביבי עושה עכשיו בחירות רביעיות תוך שנתיים ועל זה נשלם עוד שני מיליארד שקל, והוא יעשה גם בחירות חמישיות ושישיות כמה שבא לו, ומכל העולם יתקשרו מנהיגים ללמוד איך עושים בחירות בתור חיסון נגד ריח ליזול. רק ביבי!

אז ביום שלישי הולכים עם ההורים שלנו לנשק ידיים ורגליים למשפחה הזאת. כי אם חס וחלילה ביבי לא נבחר לבלפור אז הבית-משפט בוחר אותו למעשיהו, ואז... אוי אמא מזרחית! אוי אבא מזרחי! מה יהיה עלינו? פתאום נבין שכבוד לא מציל מקורונה ולא ממלחמות? ששנאה לאשכנזים וסמולנים וערבים והומואים לא מצילה מעוני? שביבי היה כל הזמן ראש-ממשלה חליפי בחוזה שעשה עם שרה? לא!!! דיר-באלכום סמולנים אל תפקחו לנו את העיניים! תיזהרו שלא נראה כמה המדינה שלנו היא על הפנים! ביבי שומר עלינו מהאויב הכי גדול: מהמציאות! אז יאללה נשקו מזרחיים ומזרחיות ושימו את הנשיקות בקלפי. רק ביבי! (ושרה!) (ויאיר!) 

נכתב על-ידי
אבשלום אליצור
Scientist and Philosopher
הדף נקרא 458 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי