Ring Sling: פוסט הלל למנשא הבד

הכל התחיל מאנה. 

רק לשמוע אותה מדברת על זה עם עיניים נוצצות ולראות אותה "מלבישה" את מעיין עם זה (Baby Wearing זה המושג באנגלית) ואת נדבקת בהתלהבות.

הוא קטן ומתקפל, הוא יכול לשמש גם כשמיכה לעת מצוא, הוא יפה ממש, אפשר להניק איתו (ולבשל איתו, ולאכול ארטיקים, ולכתוב במחברת), כיף לאליה להיות בו ולהירדם בתוכו, והצלחתי מספר לא מבוטל של פעמים לשים אותו במיטה/עגלה אחרי שנרדם.

הנה הלינק

ספורט עם עצימות עולה

אומרים לי כל הזמן שזה נראה כבד, עוד מאז שהוא היה פיצי, אבל העובדה היא שאני מצליחה לשאת אותו כמה שאני צריכה ולא להתעייף. תחשבו על זה, אם מתחילים ממש מגיל אפס ומשתמשים באופן תדיר הגוף של האם מתחזק והולך יחד עם הגדילה של הילד.

אפילו היום כשאליה בן שנה וארבע ונושא 13+ קילו מרשימים, המנשא ממשיך לשמש אותנו בהליכות הקצרות האלו מהאוטו לאן שאנחנו צריכים, או פשוט כשצריך לקחת אותו על הידיים. זה כל כך הרבה יותר קל עם המנשא, והידיים פנויות לקחת דברים נוספים.

איך זה עובד?

את השיעור הראשון שלי קיבלתי מאנה, ולאחר שלושה ימים של צפייה בrepeat ביוטיוב ותרגולים שונים ומשונים יכולתי לצאת לדרך. הטכניקה רק משתפרת עם הזמן. הגעתי לרמה שאני מסוגלת ללבוש אותו תוך כדי שאליה על הידיים שלי בוכה ולהרגיע אותו תוך כדי (!)

Shut up and take my money 

את הראשון שלי קיבלתי מאנה בהשאלה, ואז קניתי בדיוק אותו אחד כי הוא מושלם. כשהגיע הקיץ והשתמשתי בו בוקר צהריים וערב הבנתי שהגיע הזמן לעוד אחד, וביליתי בנטו שלושה ימים מחיי בלבחור את המושלם השני מתוך מאות דגמים של מנשאים יפהיפיים.

שני המנשאים שיש לי הגיעו בייבוא אישי מגרמניה, לא מצאתי משהו בדיוק כזה בארץ. ספרו לי אם יש.

לא כל מנשאי הבד נולדו שווים

המנשאים שיש לי עשויים מכותנה ארוגה (woven cotton), ולא מבד סטרצ'י. הבד הארוג חזק ולא נמתח, ומצד שני גמיש, אוורירי ונעים. מה שהופך אותו מתאים לתינוקות רכים ועד לפעוטות כבדים.

גם החומרים מהם עשוי הבד הם חשובים, חומרים טבעיים ונושמים עדיפים כמובן (שלי עשויים מכותנה 100%), ולימי הקיץ חשוב לבחור בבד דק כמה שיותר (שבדרך כלל עולה יותר).

נכתב על-ידי
מיכל ישפה
הדף נקרא 82 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי