restory repeats itself

QUITTER

יש דמות של אחד שניסה כל מיני דברים אך לא התמיד ופרש במקום לתת יותר בכיוון זה וכזה. זו היסחפות יתרה להתקיל שוב ושוב באותו סיפור של כשל בתחומים שנוסו או בעצם האמונה בהתמדה כמין כח G כללי המרחף מעל הכל.

אין ייאוש בעולם כלל דגל מי שרמז על קיומו של האנטי חומר בממלכת האין, הבלתי מדיד ולכן לא תקף בתור 'יש'. ייאוש הוא לא מן העולם הזה והוא מוציא אותנו מדעתנו השפויה. או בשפה עתיקה מודרנית (סאנ-סקריפט 2.0) : זה מחרפן.

ואם נעלה על מקפצה אמונית וניקח את הליפ-אוף-פיית' שהכל טוב והכל לטובה (ולעזאזל עם שאלת האם באמת יש טוב ורע (כי זו שאלה של האם באמת יש אמת) ולעזאזל עם העדות הגלויה לדעת שיש רע => אנטי טוב?)

הרי גללנו הררי גללים הרחק מאזור חפירתנו לעבר האוצר הטמון. אין קוויטינג שאמור להביע הרעה ולזמן {תמיד מדליקה אותי הקירבה הפונטית לאנגלית to summon}. יש ניסיתי!נג ולא יכלתי לבטל את הצורך לבחון במידה רבה יותר משלא היה צורך בכך.

עודני שואל חוקר. השואל הצעיר.

הנוער הלא לגמרי עובד אך מנסה להיות לומד.

אינך ותרן, כפי שהינך נסיין. ארנב שחי בכובע בלי אף קוסם שיוציא אותו משם עבורו.

ואם אפשר לגבש אמונה סבבית סביב האדרת התכונה באותו אופן בו הוחזקה האמונה השלילית המאזוכיסטית - אז why not? כפי ששואלים בגרמניה {כשעושים חיקוי של .. בדיוק, אפילו לא צריך להגיד את זה במילים}


נכתב על-ידי
ICייסי
NI4NI makes the whole world blind
הדף נקרא 20 פעמים
אהבתי חיבבתי
אין תגובות
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי